Vi er to som har tenkt oss opp å sykle et par runder for så å jobbe litt med løypen etterpå. Tenker å holde på fra 2-7 i dag og kanskje noen timer på søndag avhengig av været...
Kim var fyllesyk og jeg hadde en del andre ting å gjøre.
Men i morgen planlegger jeg ihvertfall en tur opp i 12-13 tiden, så hvis dere møter på en blek kis med rødt skjegg og hvit Canyon med singelkrona gaffel er det bare å vinke hallo
Mulig jeg tar meg en tur da oxo.. men åssen er det med folk på den tiden.. mye ventetid nede? Var oppe der idag men var mye kø så det ut til... da aksjonerte jeg på kvarven istedet.
husk å ta det litt med ro med bremsingen på slutten om dere sykler i dag. Jeg vet ikke helt om det har rukket å sette seg enda eller om vi må få tak i sand eller sement for å stramme opp de doseringene. Yr predikerte forresten go' været i dag i går så det burde vel ikke kommet som noen altfor stor overraskelse
Jeg og Pylså spadde på en del masse i et par doseringer i dag. Når det begynte å regne for fullt ble doseringene ganske bløte og kunne helt klart trengt litt sand/mørtel for å stå seg litt bedre. Løypen trenger også en del drenering. Jeg kan ordne med noen rør som kan graves ned på strategiske plasser ila uka