Halloj! Det är med tungt hjärta jag lägger ut pärlan, en Specialized Demo 8 -07 (uttagen våren -08) på försäljning. Orsaken är studier och att jag bor allt för långt ifrån vettig cykling. Det är en helt rå DH-rigg i absolut toppskick! Ruskigt stabil men ändå lätt nog att vara lekfull och snabb. Dock använd alldeles för lite, jag kan ärligt säga att jag använt den max 20 cykeldagar. Nypris i butik med den utrustningen som sitter på skulle jag tippa på minst 55-60.000. Jag gav 40. Gaffeln servades ifjol höst men har cyklat så lite förra sommaren att det inte behövts. Specs: Specialized Demo 8 Medium ram med Fox DHX 5.0 bakdemper Avid Code bremser Maxxis minion 3C 2.5 dekk Thompson stem DMR V8 pedaler Rock Shox Boxxer world cup gaffel protaper bars Lock on grips e-thirteen chain guide Sram x9 derailluer/shifters Wtb ti sete Dt swiss FR 6.10 hjulsett Kontakta mig på mail för bilder eller om ni undrar över något. 18.000 nok eller bud. Cykeln kommer att finnas i Hemsedal men jag kommer sannolikt åka förbi Oslo i början av Juni också. Hör av er om ni är sugna!