Var innom hjemmesiden til if frøy for å se om det var noen bilder av noen kamerater fra Enebakk rundt, der kom over en tråd om en ny nettbutikk som het bikedeal.no.
nettbutikken virker ålreit,om ikke litt dårlig utvalg. Kanskje værdt å sjekke ut?
Ps: jeg har ingen interesser eller eierskap til denne siden, bare så det er på det rene.
Redigert av thewizard; 03/05/201020:46. Rediger grunn: Punktum
Pent design og ryddig navigasjon, men det hjelper lite. Det var masse tomme hyller i butikken i avdelinger man forventer å finne varer.
Det er skummelt å være for kjapp på avtrekkeren hva lansering angår. Konkurransen er stor på dette feltet, så her må det leveres. Sjansen for at en kunde skal vende tilbake etter et dårlig førsteinntrykk er liten. Det koster i tilfelle en masse markedskroner å få det til.
Det første jeg ville gjort, og som er en enkel sak å fikse, er å fjerne menyvalg som peker til tomme sider.
En liten stikkprøve på slitedeler som 540 pedal og XT kassett viser at de har skjønt noe; prisene er lavere enn hos CC. Designet er greit nok, ville flyttet søket helt til toppen og ikke gjemt det nederst til venstre.
He took the road less travelled, but somehow won out in the end
Jeg har blitt litt opphengt i nettbutikker etter at jeg ble bruker her på forumet, mange gode tips overalt. Jeg blir fasinert av de store prisforskjellene overalt
De har et merke som heter stevens som de har billig.
Oslo sportslager har en stevens sykkel til 24 tusen mens denne siden har den til 20 tusen. Er det et bra merke forresten? aldri hørt om det før.
og en annen modell selger de for 36 mot sportslageret 42. Hvorfor er det så store forskjeller?
Ser det er mange som skriver om chainreaktioncycles.com, er det noen som har erfaring med å bestille derfra? de har jo utrolig mye fint der.
Kan ikke si jeg ble så imponert over Bikedeal.no. det eneste leveringsalternativet jeg får opp (etter mange forsøk) er å hente varen i butikken hos sørensen Sykler. Hva er vitsen ved å handle på nett da??
Etter å ha gått gjennom hele handlingsprosedyren ser jeg også tilfeldigvis at varen jeg har bestilt ikke finnes....men blir lagt som backorder. I så fall bør varen og størrelsen ikke kunne bestilles, alternativt bør det komme en beskjed tidlig i prosessen om at varen ikke er på lager.
Synes dette var litt skuffense
Jan
Mål 2015: Enebakk Rundt, Elgrittet, Østmarkrittet, Krepserittet, Nybakkrunden, Stomperudrittet, Oslo Triatlon, Stomperudrennet, HK-marsjen og Mangenskogrennet.
Kan ikke si jeg ble så imponert over Bikedeal.no. det eneste leveringsalternativet jeg får opp (etter mange forsøk) er å hente varen i butikken hos sørensen Sykler. Hva er vitsen ved å handle på nett da??
Jan
Vitsen med å handle på nett i dette tilfellet er at det av en eller annen grunn er (tildels betydelig) billigere å bestille på nett og hente i butikken enn å bare møte opp direkte i sjappa. Slår meg som en merkelig måte å drive butikk på...
Everything you hear is an opinion, not a fact. Everything you see is a perspective, not the truth.
Jan
Jeg handlet Kompresjonsbuksen min der for et par dager siden da de var over 300 kroner billigere en andre nettbutikker, varen ble sendt dagen etter til min adresse. Så skjønner ikke at du må møte opp i butikken? må ha vært en feil på siden dems kanskje den dagen?
Jeg synes det var en strålende butikk, for min handel gikk knirkefritt vel å merke...
Har akkurat lagt inn en ordre på dekk og pedaler til særs gode priser der i dag. Jeg kunne velge mellom å få varene tilsendt eller å hente dem i butikken og velger det siste da det er på veien hjem mer eller mindre.
Synes utvalget er ganske greit jeg, sammenlignet med en del andre som har lang leveringstid på varer som er på "lager".
Handlet på Bikedeal for et par dager siden, og kan bare si makan til service! Virker som at disse gutta satser 100% på service..
Bestilte sko på onsdag, ble oppringt på torsdag der de sa at det skulle være helgesalg på denne modellen. De slettet min ordre og ringte meg opp nærmere helga for å si ifra at skoen nå er satt ned og jeg kan bestille på nytt. Jeg bestilte på nytt kl ichh 1600 på ettermiddagen, fikk mail et par timer etterpå om at skoen var sendt . Faktisk så ble det til at jeg bestilte 3 par sko isteden for det ene ved første bestilling, så Bikedeal tjente nok på å si ifra om tilbudet uansett! =D
Får håpe dette er standarden og ikke et engangstilfelle nå..