OK, innser at vinteren er på retur. Og nettopp derfor skulle jeg gjerne ha fylt tv-skjermen med litt fet skikjøring. Så, er det noen som kan gi noen anbefalinger på bra skifilmer som har kommet i det siste?
Re: Vinterens beste skifilmer? Trenger anbefalinger.
[Re: EiW]
#93272002/05/201007:51
Et litt annerledes forslag herfra. Kjøp og se "Swift.Silent.Deep". Historien om Jackson Hole Air Force. En dokumentar om utviklinga av skibumskulturen i Nord-Amerika. Fantastisk film med herlige mennesker som forteller sin versjon av historien.
Og en film jeg ikke har fått tak i enda, men er blitt anbefalt, Perfect Moment/ Nuit De La Glisse, her med en av mine absolutt favoritt skidåkare, Kaj Zackrisson:
(må bare legge med dette klippet fra Claim, med KS, litt flaks, mye styrke og erfaring: )
Rust? Fordi det rimer på dust.
Re: Vinterens beste skifilmer? Trenger anbefalinge
[Re: DavidS]
#93298102/05/201014:57
Har du blu-ray spiller? I så fall anbefaler jeg nevnte Claim og That's it that's all på blått format.. Sistnevnte er jo snowboardfilm, men er utrolig bra filmet. Nesten som å se en naturdokumentar fra BBC.. De er jo selvfølgelig fete på dvd også da!
Edit: Utrolig morsom den nedkjøringa i Claim der de har med lyden fra mic'en til Kaj Zackrisson. Hører virkelig hvor morsomt og skummelt det er.. Prøvde å finne klipp, men fant det ikke
Redigert av Oslo27; 02/05/201015:14.
Re: Vinterens beste skifilmer? Trenger anbefalinger.
[Re: OveR]
#93301402/05/201015:38
Et litt annerledes forslag herfra. Kjøp og se "Swift.Silent.Deep". Historien om Jackson Hole Air Force. En dokumentar om utviklinga av skibumskulturen i Nord-Amerika. Fantastisk film med herlige mennesker som forteller sin versjon av historien.