Men Morten, hvis du tør å kjenne etter, så vet du hva du egentlig trenger for å sykle forbi Martin på neste langtur. Sadelveska, pumpa og flaskeholderne kan du beholde, men resten...
Når temaet først er saddelvesker og alle ekspertene er samlet i en tråd. Hvilken saddelveske er det som "gjelder" om dagen ? Bør ha plass til racerslage og patron - men ikke så mye mer.
Men Morten, hvis du tør å kjenne etter, så vet du hva du egentlig trenger for å sykle forbi Martin på neste langtur. Sadelveska, pumpa og flaskeholderne kan du beholde, men resten...
Tittet litt på denne, men var skuffet og forundret over at det til den prisen manglet sadelveske, pumpe og flaskeholdere. Hvis du ser nøye etter så har den en alternativ form for barends også. Droppet hele greia.
når det gjelder temaet tasker, husker jeg hadde en fantastisk fin en på StålScott'en, i sin tid. Den satt i krysset mellom overrøret og sete"røret"(?), og dobblet som bære-på-skulderen-polstring. Hvor har det blitt av disse? og hvordan stiller Stilpolitiet seg til en slik en på titanen?
Team Hobby
Re: Stilpolitiet, se en annen vei
[Re: BrM]
#93029528/04/201023:26
Herr BrM, det du snakker om der er den forjettede rammetasken, som ble utryddet i det siste årtusen av et hemmelig brorskap av krigere. De gikk under mange navn: Sion-Ordenen, Tempelriddere, Dozere og Opplyste. Du kjenner de i dag under en enda mer obskur tittel: Stil Politiet! Tam-tam-taaaa!!!
"Oj, her var det bratt!" Tidligere medlem av HardTail-Mafiaen
Jeg tror Morten er på glid. Husk at han faktisk kjøpte en Lynskey-ramme sist. Det ble dog litt vel brått og han måtte slenge en Niner-gaffel på den. Vi får vente de tre ukene og se an hva som blir neste ramme. Ninere for skogen har han jo nok av ...
Hadde jeg kjøpt meg en Lynskey hadde det nok blitt en snazen CX-ramme i titan. Slikt gjør også disse små ekstra-lemmene på styret overflødig.