Selger min Trek Liquid 30 fulldempet stisykkel. Sykkelen er fra 04, rammen er byttet i 06. (litt usikker på dette men mener og husket at dette stemmer) Ramme størrelse. 17,5 Fordemper. Manitou Black Elite (2003) Bakdemper. Manitou SPV Bremser. Hayes nine Bakgir. Shimano XTR Fremgir. Shimano XT
Har kostet på sykkelen en del den siste perioden. Nye gir foran og bak, service på bremser inkludert nye klosser, S-ram red kasset bak, nytt krankgir, nytt styrelager, serivce på demper, nytt sete, ny setepinne.
Sykkelen er en stisykkel men fungere også ok på grus pga SPV dempe systemet. Pga styre stem og lang setepinne oppleves sykkelen som "stor".
Hei. Jeg bor på Langhus, Ski kommune og jobber på Fornebu.
Jeg er selv ca 188, men må innrømme at sykkelen kanskje er litt for lav for meg. Til ren stisykkling har den passet bra men vis man skal sykle mye landevei og grus er det ikke idielt da vekten kommer litt for mye over bakhjulet og man ikke får kraften ned på kranken.
Ring meg gjerne vis du lurer på noe mer eller om du ønsker og se på sykkelen. TLF 911 08 884