Med en blanding av sorg og glede tenker jeg nå å selge vår Chariot Corsaire XL. Barna har blitt større, og plassen den opptar i garasjen kan på ingen måte forsvares tatt i betraktning til hvor lite den er i bruk..... Men du verden for en vogn.!
Testvinner, uovertruffen kvalitet, plass til 2 barn, fjæring, god høyde for barn med hjelm.
Den har vært lite i bruk (under 10 sykkelturer) og fremstår nesten som ny. Er kun litt skitten der barna har føttene. Selges med sykkelanheng og hjul så den kan brukes som joggevogn/barnevogn.
Hva skal man ta for slikt? Den kostet meg ca 9000,- Jeg importerte fra ABCkids i Danmark for 2-3 år siden. Har alle papirer og alle deler.
Jeg har egentlig gledet meg til å selge den fordi jeg da ville få tilbake en god del av de pengene jeg ga for den. Jeg ser for meg ca halvparten.... Men det kommer selvfølgelig an på hvor mange som er interessert...
Anyone?
mail: jonalm@online.no mobil: 920 98 217
(bildene er av vognen som skal selges)
Redigert av JOscar; 19/04/201018:22. Rediger grunn: Ordnet fotos
Jeg har hatt tilsvarende vogn siden i fjor høst. Glimrende vogn. Jeg hadde en rimlig Spectra vogn tidligere, og må si jeg i etterkant har angret på at jeg ikke kjøpte en skikkelig vogn med en gang.