Tenkte jeg skulle poste bilder av mitt utfor byggeprosjekt. Devinci Wilson m. Fox DHX Air. Fikk god deal av dropnzone.com, som fiksa en pulverlakkering til med for en billig penge. Crazy farge, blir nesten turkis i mørket. Dette blir vel til en byggetråd ettervert.......
Pass dokk for han Snute og han Gryteklut!
Re: Pulverlakkert Devinci Wilson
[Re: kid]
#92156317/04/201016:53
ser ut som et snasent utgangspunkt det der. Nå er det vel ikke slik at Devinci kan regnes som anti-mainstream, ihvertfall ikke i Nord-Amerika, men her på berget er de definitivt sjeldne som i mine øyne og er svært positivt. Er alltid gøy med ting få andre har. Jeg hadde nok byttet shock umiddelbart, men det kan jo vise seg at til denne rammen passer dhx air'en mot formodning eksemplarisk eller at du liker den Setter du den her opp med et greit spec bør det bli supersnasent, i motsetning til sirkusfargene på den en kjøper ferdig.
Prøver Air i første sesong i alle fall, har altfor mye deler som jeg mangler ennå. Har litt trua på Air også. Vi får de, kompisen min har samme ramme med coil, så det blir enkelt å vurdere hva som er best.
#92165217/04/201019:17
helt klart. Jeg ville dog flesket til med en boxxer team (2010) eller en brukt 09 eller tidligere boxxer wc. Med teamen får du akkurat den samme gaffelen som WC, men med coil - så litt tyngre, men en gammel WC er silkesmooth og lett som en fjær. Jeg ville og heller kjøpt en xt eller ultegra kassett enn en sram. Shimano sine er lettere og billigere. Har selv dura ace på min utforhoi som sparer masser av vekt uten å koste allverden. Det høres litt underlig ut med blå deler på denne, men det kan jo bli bra og så lenge du liker det er alt ok. Jeg hadde nok heller kjørt svarte deler som komplementerer rammen fortreffelig. Hvilke hjul har du planlagt?
Hjul blir sun felger på Blå Hope pro2. Er litt på farge mismatch stuket for tia. Nettop ferdig med en orange Ragley blue pig med hvit gaffel ellers blått, rødt, grått og grønne deler ....ble litt crazy, men liker det.
Redigert av kid; 17/04/201020:47.
#92171417/04/201020:43
hm, den anodiserte blåfargen til Hope er vel ikke det første jeg hadde hevet på en slik ramme, men hver sin smak Jeg hadde nok fortrykket å bygge den opp med svarte deler og for eksempel noen deemax hjul. Tror det kunne blitt uber kleant, men mtp Orangen ser det ut som vi liker litt forskjellige bygg
Smaken er som baken. Liker du det er det ingen grunn til å høre på meg. Man må bygge det så en selv liker det, ikke så alle andre er happy. Sleng opp bilde i vei. Alltid artig å se nybygg.