Har denne godbiten til salgs. En Trek 5.2 pro i størrelse 54. Kjøpt våren 2008. Sykkelen kan selges med Dura Ace 53/39 krank eller Ultegra SL 50/34. Eventuelt begge hvis det skulle være av interesse. Utstyr er fra Bontrager, stem Race X Lite, styre og hjul Race Lite. Sykkelen selges for øvrig uten sete og pedaler. Seriøse bud ønskes. Ny pris var 29000,- Sykkelen har rullet ca 4000km. Hjulene ca 3000km. Flere og høyoppløste bilder kan sendes.
Hei Lurer på str, hvor lang er du? Er litt usikker på hvilken str jeg skal ha i det forskjellige merkene når det gjelder landevei? Jeg er 180 cm. Kristian
Jeg er 170 høy og normalt proposjonert. Jeg har ca 2,5 cm å gå ned på setepinnen og ca 7-8 cm opp. Rammen var for meg akkurat kort nok til at jeg satt forholdsvis behagelig. Men også lang nok til at jeg nå har valgt å kjøpe en ramme som er noe mindre. Stemet som sitter på er for øvrig 10 cm. Setet hadde jeg også satt nesten helt frem. Tror denne rammen vil passe ganske bra til deg dersom du ikke er veldig kort i overkroppen.