Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Sykkelbyggeprosjekt

Sykkelbyggeprosjekt #915229 08/04/2010 18:29
B
Brems Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
B
Etter å ha fiksa mesteparten av manglane på Carina etter eu-kontrollen, fekk eg innvilga (av fruen) innkjøp av ei BeOne Karma ramme.
Tenkte å bygga den opp med tanke på å trekka sykkelvogn på grusveier.
Har invistert i ein Stiv gaffel frå Mosso og deore skivebremser, ellers har eg litt smådeler å henta frå lageret i garasjen. Gaffelen har eg vegd til 610 gram, og til ein pris under 200kr grensa er det eit kupp etter mitt skjønn. Kan jo sette på ein dempegaffel seinare.
Vurderer å bygga hjulsettet sjølv, med XTnav og Mavic XC717. Er det nokon som har tips til dekkvalg, treng vel litt volum når eg har gått for heilt stiv sykkel?
Har sett litt på BBB sitt Skybar , fin pris men usikker på om det blir litt smalt.

Ellers vist det er nokon som har gode tips, så kom med dei. Pris og vekt er sjølvsagt essensielt.

Re: Sykkelbyggeprosjekt [Re: Brems] #915291 08/04/2010 19:29
J
Jon Anders Offline
Entusiast
Entusiast
J
Når det kommer til bredde på styret kan du bruke styrer til alt, du må bare finne noe du liker. selv om et 580mm styre passer bedre på grus mens et 650mm+ passer bedre på sti, kan jo dette brukes om hverandre.

Selv syntes jeg fortsatt at et 580mm er best på grus mens, jeg liker 650mm+ på sti.

Redigert av Jon Anders; 08/04/2010 19:30.

Moderator  support