Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Head Hide

Head Hide #913058 06/04/2010 04:37
Kenta Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem
Heisann. Er ny på dette forumet, men tenkte å kjøpe meg ny sykkel. noen som har vært borti denne? er dette en bra pris?

http://fullrulle.com/fulldempere-headhide.php

mvh

Kenta

Re: Head Hide [Re: Kenta] #913245 06/04/2010 11:16
larsb Offline
Bjolsen Zeit
Bjolsen Zeit
Hei!

Det er en enkel og rimelig fulldemper, med enkle og rimelige deler. Jeg har ingen erfaring med denne eller andre Head sykler utover det jeg har sett tilfeldig på gata ol. Syklene ser greie ut de, men monteringen har i beste fall vært varierende. Bak-frem setepinner og bak-frem gafler tyder ikke på at det folk med den aller største kompetansen som står bak.

Spesifikasjonen på sykkelen er litt rar. I tillegg til at det ikke er bilde av en sykkel slik den selges. Det er helt andre deler på den på bildet. Det er en freeride/utforkrank kombinert med en gaffel av den heller enkle typen og en utgått modell med frynsete rykte. Om jeg virker noe skeptisk, så er det ikke helt feil ICON_WINK Samtidig kan det hende at denne sykkelen dekker dine behov på en utmerket måte. Det kan ikke vi gjette på.

Jeg overlater til andre å forlange svar på de vanlige spørsmålene om deg som, hva du ser for deg å bruke sykkelen til, hvor mye du vil bruke og hva du veier og sånn...

[edit] LX delene er jo også utgått nå, men ikke noe å være skreptisk til av den grunn[/edit]
LarsB

Redigert av larsb; 06/04/2010 11:20.

Moderator  support