Kaggis jr. gjør det skarpt som kommentator! Blir herlig å se på Touren om vi får et generasjonsskifte innad Kaggis-familien.
Herlige bilder da Cancellara rykker på toppen av Muuren. Regnet med at dette skulle bli gjort opp om på slutten i og med at Boonen satt bra med under hele bakken, men når Spartacus satte på sjettegiret var det bare takk og farvel til den godeste Boonen.
Sterk seier, og jeg tror Cancellara vil være minst på podiumplass også i Paris-Roubaix. Med en Breschel som kommer til å angripe som en gal kan dette gå veien for Saxo-Bank neste søndag også! :-)
Kaggis jr. gjør det skarpt som kommentator! Blir herlig å se på Touren om vi får et generasjonsskifte innad Kaggis-familien.
Siden vi raskt er inne på det, har ikke "Påske" sagt at han ikke kommer til å kommentere i år? Heller ha en sommerferie med familien? Kanskje det blir dobbel-Kaggis under Touren?
Never argue with an idiot. They will only drag you down to their level and then beat you with experience.
Jeg syns "Påske" er en munter og fin fyr også, jeg. Men jammen trur jeg Kaggis jr. overgår opphavet. Her er det på tide med et generasjonsskifte innad i familien. Senior er også god, men det er vanskelig å konkurrere med en som tross alt har sitti i en god del sånne felt selv.
Jeg hørte bare med et halvt øre, men presterte de ikke å oversette "badass place" fra noens (Lances?) twitring eller blogg med "møkkasted" og lurte på hvorfor han var så krass?
Ja,den reagerte jeg også litt på... Men hvis de oversetter slang uten å vite at det er slang, blir jo resultatet litt morsomt. "Badass place" blir da "dårlig ræva sted". He he,tror jeg vet hvordan de tenkte..
Siden vi raskt er inne på det, har ikke "Påske" sagt at han ikke kommer til å kommentere i år? Heller ha en sommerferie med familien? Kanskje det blir dobbel-Kaggis under Touren?
Tror det var snakk om det før fjorårets Tour de France, men han skulle i hvertfall fortsette da familien ønsket at han skulle gjøre det.
Men synes Paasche ikke kan byttes ut. Kaggis jr og Kaggis sr blir altfor kjedelig og ensformig. Kommentatorene bør være 1) som snakker mye og er pratsom og 2) som er fagkyndig de luxe og kan alt om alle. Der synes jeg Kaggis jr og Paasche sitter midt i blinken!
Herlige bilder da Cancellara rykker på toppen av Muuren. Regnet med at dette skulle bli gjort opp om på slutten i og med at Boonen satt bra med under hele bakken, men når Spartacus satte på sjettegiret var det bare takk og farvel til den godeste Boonen.
Rykket sittende :-) Det er kult det, å rykke sittende!
Jeg tror uansett at Thor fortsatt mangler litt for å henge med helt inn på Flandern Rundt. Derfor var det midt i blinken at han kunne roe ned litt på slutten i dag og dermed få en passelig gjennomkjøring før Paris-Roubaix. Det rittet vinner nemlig Thor i år! (Er jo bare en to-trehundre forskjellige ting som må klaffe for å vinne det rittet. )
Øivind
21:53 Ride a stiffee and feel the earth move | NOTS | Advarsel! Innlegget kan inneholde ironi.
Han sa selv at han følte seg sterk til ca 210 km og at han da gikk tom. Han hang jo bra med i fjor til han velta i spurten. Likevel sitter jeg med følelsen av at det alltid vil være noen som hekter han av i dette rittet. Neste helg derimot, der har han større sjanser føler jeg. Gleder meg allerede til det som iallefall for min del er årets sykkelhøydepunkt.
Jeg ser gjerne disse tre igjen til sommeren! Håper ikke på endringer selv om mads gjorde en strålende jobb i dag! Han må i så fall bli med som en 4. mann.
De bortskjemte proffene kjørt i finværet. Det flamske været (alt på en dag) fikk vi som kjørte dagen før. Jeg kan rapportere om brostein dekket av gjørme. Jeg kan også rapportere om at alle bakker ble forsert av undertegnede uten å sette fot i bakken. Og det er jeg stolt av!
Jeg kan også rapportere om at alle bakker ble forsert av undertegnede uten å sette fot i bakken. Og det er jeg stolt av!
Kudos! Mye folk å slå seg frem blant også? Det pleier jo å være trafikkaos selv blant proffene som gjør at mange må gå av som ellers kunne ha syklet opp.
Det var mye lettere i år enn i fjor fordi de fleste stoppet langt nede i bakkene. De gikk ut til siden og det gode partiet i midten av "veien" var syklebart. Opp Koppenberg stoppet faktisk folk opp og jublet for meg på vei opp. Det var ganske stort, faktisk! :-D