Det er på nord siden av skim mot Skjåk.Å ja det er veldig lite snø hær nå. Det er ikkje lenge før mange av stiene våre er bare og fine:) Det snør nå,men tror ikkje det blir liggende lenge.
Kan kjøre traktor ett stykke,men må gå til toppen. Blir som regel dytting heile veigen. Vi har mange andre stier her. Både får utfor og sti sykling. Fire der vi kan kjøre bil nesten heilt til toppen med 15-30 min nedkjøring.
Det er ein del hopp og dropp som ikkje er med på bildene her, men de kommer siden.
Eg arbeider natt i helga,men eg kan være med som guide der fra ca kl.13-14 lørdag og søndag. Send en pm om det er av interese.
De andre stiene som er bare nå er, Bol vannveigen og stien til Gapahukene/Staurust. De stiene er merka av på eit stort kart ute ved Norsk Fjell museum i sentrum. Begge er nær sentrum.
I Skjåk trur eg stien opp mot Aura er bar. Har ikkje vært der enda i år.
Jeg bor i Bøverdalen for tiden, og har enda ikke fått brukt Teocalien min... kunne tenkt meg å sykle litt sti, men er ikke kjent og det ser ut til å bli med tanken intil jeg får noen å sykle med.... Noen som vil være med å leke??? peter pan
"Sometimes you have to piss in a sink.."(Bukowski) "Playing cute or drunk as fuck, his wardens could not tell the difference anymore".(Om den avdøde, kjederøykende og alkoholiserte sjimpansen Honzo)
Jeg bor i Bøverdalen for tiden, og har enda ikke fått brukt Teocalien min... kunne tenkt meg å sykle litt sti, men er ikke kjent og det ser ut til å bli med tanken intil jeg får noen å sykle med.... Noen som vil være med å leke??? peter pan
"Sometimes you have to piss in a sink.."(Bukowski) "Playing cute or drunk as fuck, his wardens could not tell the difference anymore".(Om den avdøde, kjederøykende og alkoholiserte sjimpansen Honzo)