Etter litt rydding i sykkelhylla har jeg følgende å selge:
1 par Sidi Dragon SRS 2 Carbon Svart 2009 Modell Størrelse: EUR 41,5 (US 8, 25,75cm) Flotte sko, men dessverre har jeg litt for brei fot til at de fungerte for meg på lengre turer. Brukt under 10 turer. Følger med orginal Sidi såle og en tilpasset Sole såle. 1400kr
1 stk King flaskeholder stål ubrukt 150kr
1 sett med BR-M765 Dual Controll(Dual Shift) Hendler(bremshendler/shiftere) og caliper. Foran og bak. Uten skiver. Kanskje det bremseparet jeg har hatt som har krevd minst vedlikehold. Ble bleedet ifjor kun for å få det gjort, ellers kun byttet pads. Shimano Bleed Kit følger med. - 900kr
1 stk Kalloy Uno setepinne svart 27.2mm 350mm - 150kr
1 Specialized Alias BG 143 sete - 400kr
1stk Blackburn drikkeflaskeholder ubrukt - 50kr
1stk Hope QR bak Rød – 70kr
1 sett med Kryptonite Wire og Masterlock bøylelås, ubrukt – 200kr
1 par Tioga Powerstuds mini – 100kr
1 stk Hope QR front conversion kit - 100kr
1 stk Hope QR bak conversion kit – 100kr
1 stk Zefal Malamut med trykkmåler, i metall. Fungerer fint, men slangen er tapet pga av et ørlite hull. – 100kr
1 stk Racing Ralph dekk 26 x 2,25 – brukt 3 turer – 200kr
Alle priser står, men det er selvfølgelig lov å komme med bud. Er det flere som vil ha varen så blir den er rask budrunde. Kjøpere som henter vil bli prioritert.
Kjøper betaler frakt.
Bedre bilder kan selvfølgelig ordnes.
Ta kontakt på PM
Medlem på Kvinneguiden for menn: Terrengsykkelforumet
1 par Sidi Dragon SRS 2 Carbon Svart 2009 Modell Størrelse: EUR 41,5 (US 8, 25,75cm) Flotte sko, men dessverre har jeg litt for brei fot til at de fungerte for meg på lengre turer. Brukt under 10 turer. Følger med orginal Sidi såle og en tilpasset Sole såle. 1200kr
1 sett med BR-M765 Dual Controll(Dual Shift) Hendler(bremshendler/shiftere) og caliper. Foran og bak. Uten skiver. Kanskje det bremseparet jeg har hatt som har krevd minst vedlikehold. Ble bleedet ifjor kun for å få det gjort, ellers kun byttet pads. Shimano Bleed Kit følger med. - 700 kr
1 par Sidi Dragon SRS 2 Carbon Svart 2009 Modell Størrelse: EUR 41,5 (US 8, 25,75cm) Flotte sko, men dessverre har jeg litt for brei fot til at de fungerte for meg på lengre turer. Brukt under 10 turer. Følger med orginal Sidi såle og en tilpasset Sole såle. 1100kr
1 sett med BR-M765 Dual Controll(Dual Shift) Hendler(bremshendler/shiftere) og caliper. Foran og bak. Uten skiver. Kanskje det bremseparet jeg har hatt som har krevd minst vedlikehold. Ble bleedet ifjor kun for å få det gjort, ellers kun byttet pads. Shimano Bleed Kit følger med. - 700 kr
1 stk Easton EA70 stem 100mm, +/- 6 Deg, 25.4mm - 200kr Solgt, men ikke hentet/levert
1 par Time Atac XS carbon Pedaler - 600kr
1stk Blackburn drikkeflaskeholder ubrukt - 50kr
1 sett med Kryptonite Wire og Masterlock bøylelås, ubrukt – 200kr
1 stk Hope QR front conversion kit - 100kr Solgt, men ikke hentet/levert
1 par Sidi Dragon SRS 2 Carbon Svart 2009 Modell Størrelse: EUR 41,5 (US 8, 25,75cm) Flotte sko, men dessverre har jeg litt for brei fot til at de fungerte for meg på lengre turer. Brukt under 10 turer. Følger med orginal Sidi såle og en tilpasset Sole såle. Nå 1000kr - Skal helst bare bort siden jeg ikke får brukt de.
1 stk Zefal Malamut med trykkmåler, i metall. Fungerer fint, men slangen er tapet pga av et ørlite hull. – 100kr
Litt påfyll av ting som ikke passet(likt som annen tråd):
1 stk Maxxis Ardent 26x2.4 Single Ply Dekk - trillet 5 meter selges -300kr Var for akkurrat for stort til bakrammen min så jeg må ned på 2.25.
1 stk Altura Attack Waterproof Shorts Medium - ubrukt selges 450kr Størrelse-angivelsen var 30-32, jeg er 32 rundt livet og den er for stor. Tipper personer som er 33-34 finner den passelig. Shortsen føles veldig bra. En av WHB sine favoriter. http://www.bikeradar.com/gear/category/clothing/shorts/baggy/product/attack-waterproof-35712 Den sendes tilbake i midten/slutten av uken hvis ingen ønsker den.
1 stk Altura Mayhem 3/4 Sleeve Tee medium Brun- ubrukt selges 250kr Likt som over. Jeg er ca 100cm rundt brystet og 173cm høy og den er for stor for min smak. Satt kurrant på min 180 høye og litt kraftigere kompis som ble brukt som testobjekt. Men personer rundt min størrelse kan bruke den om de liker litt baggy. http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/Altura_Mayhem_3~4_Sleeve_Tee/5360041920/
Flere bilder kan ordnes fortløpende. Kjøpere som henter fortløpende blir prioritert. Har litt esker og bobleplastkonvolutter så burde gå greit å sende. Varene kan leveres på miljøvennlig måte i deler av Oslo
Medlem på Kvinneguiden for menn: Terrengsykkelforumet