Neineinei, gi meg en hårete og litt kraftig-muskuløs utforsyklist i baggy. Disse TdF-folka (med noen hederlige unntak) er stort sett tynne, hårløse og glatte intetkjønn.
Jeg gleder meg stort! Og i år skal jeg holde meg hjemme, så jeg kan holde oversikten hele Tour'en gjennom. Ikke surre rundt i Frankrike og følge med halvveis på dårlige TV-sendinger som jeg ikke skjønner døyten av!
Øivind
21:53 Ride a stiffee and feel the earth move | NOTS | Advarsel! Innlegget kan inneholde ironi.
Re: Flere som gleder seg til TdF 2010?
[Re: oivindg]
#90639723/03/201020:10
Contador og Armstrong på hvert sitt lag kan bli artig å følge med på. Og brødrene Schleck. Spennende å se om Wiggins kan blande seg inn i kampen også. Noen andre hete tips?
[Re: kjerts]
#90644023/03/201020:59
Det er på fjellene det er mest folk, og best stemning. Samtidig, siden det går logisk nok saktere får du sett mer. Grunnen til at du må være der noen dager i forveien er først og fremst for å få plass, og for å oppleve den gode stemningen. Tourmalet er jo et historisk fjell i TdF-sammenheng, så det er verdt hele turen.
Fjelletappene er nok å foretrekke skal man få med seg mest mulig av det som er TdF, å benke seg langs en flat etappe er ganske så borkasta, da ville jeg heller stå i målområdet. I fjor var vi i Monaco under prologen, det var en flott opplevelse ! Man kommer tett innpå rytterne, greit å følge med på rittet og selvsagt mye som skjer ellers. Hadde med to stk ungdommer som i år også vil feriere med oss, så lenge det blir TdF Tourmalet er helt klart et godt alternativ, de skal vel opp 2 ganger i år.
Rational human beings do not base their decisions on reality but on their understanding of reality and the two are never the same - George Soros
[Re: polkaDOT]
#90659224/03/201008:43
Du burde absolutt være ute i god tid ja! Litt ekstra spesielt med Tourmalet i år i tillegg, siden det er 100 år siden TdF gikk der første gang:D Du burde prøve å få sett i en stigning, da får du sett mye mer. Vi sto på flata i fjor og det gikk veldig mye raskere enn jeg hadde trodd!:p
Fjelletappene er nok å foretrekke skal man få med seg mest mulig av det som er TdF, å benke seg langs en flat etappe er ganske så borkasta, da ville jeg heller stå i målområdet. I fjor var vi i Monaco under prologen, det var en flott opplevelse ! Man kommer tett innpå rytterne, greit å følge med på rittet og selvsagt mye som skjer ellers. Hadde med to stk ungdommer som i år også vil feriere med oss, så lenge det blir TdF Tourmalet er helt klart et godt alternativ, de skal vel opp 2 ganger i år.
Jeg har sett finalen i Paris live, da passerer de i høy fart, men med 10 runder hvor du ser de begge veier blir det litt likevel :-). Mens du venter har du storskjerm å følge med på.
En gang i hine hårde dager var det en video som het "Soccers hard men" eller noe sånt. Arvesen er høyt oppe på lista om det skal lages en tilsvarende film om sykling.
Ps jeg har mulighet for bobil men ingen vil være med....For en skjebne.