KamAxel: Var litt usikker på hvem jeg skulle si ifra til om at jeg vendte nesa hjemover. Var ihvertfall en eller annen som fikk bedskjed,hvem vet jeg ikke. Og selv om det nedte litt hesablesende over sykkelstyret,så skal dere ha for at dere ventent på meg!Ser veldig frem til resten av våren og sommeren fotr mer sykling og morro:)
Ingrid: takk for tur, og velkommen tilbake neste gang!
Dan: beklager at vi mistet deg, det var full spredning på slutten.
mwar0f: vi mistet deg på slutten. KamAxel tok et par leteturer, men så ikke noe til deg. Vi regnet derfor med at du hadde vendt snuten hjemover en annen vei.
Hyggelig å se dere! Jeg "feieget" ut før turen startet Dro å fikk fikset hjul/dekket mitt slik at jeg ikke har mer kast legner i allefall Egentlig er jeg vel mer ritt-sykler enn stisykler, og ble litt skremt av å se alle dere "proffe" stisyklister med fulldempa sykler. Får øve litt i det stille på ladestien så kanskje jeg blir tøff nok til å være med neste gang
Ingrid, synes du var supertøff som var med!
Hyggelig å hilse på dere! Noen som vet om noe terrengsykkel ritt treningsgruppe forresten?
"proffe" er vel å overdrive litt, de fleste er bare folk som er glad i å dra på tur i skog og mark med andre syklister Utstyrsmessig var det alt mulig forskjellig, fra en Turner Highline i den groveste enden, til en som kjører med ett gir og null demping, hverken foran eller bak i motsatt ende. Ingenting å være redd for å være med selv om man ikke er den som drar på mest i utforkjøringene, alle er på tur, ingen har det travelt, og alle møtes i bånn av bakken
Kan dessverre ikke love at det blir noe spesielt treningsmessig utbytte av sånne turer (utover at man får trent litt teknikk i vanskelig terreng), men det er jo mange som sykler aktivt her inne, så det er jo bare å starte en tråd og høre om det er noen som vil være med på treningstur
Noen som vet om noe terrengsykkel ritt treningsgruppe forresten?
Jeg vet ikke om noen annen organisert gruppe enn diverse TVK-grupper; gitt at det blir noe av maraton-treningene denne sesongen. Som ventle sier er det bare å lage en egen tråd om dette, evt. hive seg med på turer som annonseres under "Utflukt". Jeg vet om minst en annen som er ivrig etter å trene mtp ritt, men hun er ikke bruker her... (hørt sånt).
Etter å ha stått i kø i midtbyen i en time med påfølgende bortmekking ble det en helaften i boden for min del. Men nå er sykkelen klar for sprell. Godt å høre at dere hadde en bra tur!
Til uautorisert deledealer på sportsbua: Kan vi ta bash-overlevering på PM?
Noen som vet om noe terrengsykkel ritt treningsgruppe forresten?
Jeg vet ikke om noen annen organisert gruppe enn diverse TVK-grupper; gitt at det blir noe av maraton-treningene denne sesongen. Som ventle sier er det bare å lage en egen tråd om dette, evt. hive seg med på turer som annonseres under "Utflukt". Jeg vet om minst en annen som er ivrig etter å trene mtp ritt, men hun er ikke bruker her... (hørt sånt).
Borob prøvde å dra igang et par jenteturer i fjor (stisykling, ikke først og fremst rettet mot ritt), men interessen var laber. På den ene turen var jeg guide, og mange rakk en labb i været, men da den ene etter den andre meldte avbud så endte jenteturen opp med Borob og meg.
Kanskje Trondheim er moden for nye jenteturer i år? Det virker som grupperinger sørpå har stor suksess med dette.
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Re: Trondheim: Tid for vårslepp?
[Re: ventle]
#91837813/04/201008:21
Ja Parob, jeg er i allefall veldig ivrig på å sykle med andre Men samtidlig ikke så alvorlig at det blir konkuranse ut av det Jeg skal være med på Birken for første gang i år. selv om konkuranseinnstinktet kommer når jeg stiller til start (erfaring fra enern' på oppdal ifjor), så er jeg ikke ute etter å knuse tider Liker bare å sykle jeg
Øyvind, du må bare si til hun du kjenner om å ta kontakt om hun har lyst. PS: jeg er medlem i TVK (ble medlem iår), men har liksom ikke funnet noen gruppe jeg hører inn i. er jo ikke på langt nær noen Elite løper, og heller ikke senior
Ellers, så videoen fra turen deres igår.så morsomt ut, så kjenner at jeg angrer litt på at jeg var så feig!
Takk for en supertur! Godt å komme seg ut i gjørme Video kommer plutselig, skal bare gå gjennom 90 minutter med rå film først. Ble faktisk sydd 3 sting i leggen etter veltet nedover den første cruset, det var nytt
Redigert av mwar0f; 13/04/201014:57.
Politics is for the present but an equation is for eternity. -Albert Einstein
[Re: mwar0f]
#91872413/04/201015:32
Tenkte det var greit å legge ut litt bilder! Ble litt stress og lite gjennomtenkte løsninger i opptaksituasjonene, men bilder ble det. Bedre enn itj'no... OG takk, for turen!
Redigert av stiING; 14/04/201011:48.
[Re: stiING]
#91936414/04/201011:39
Og først nå fant jeg denne tråden, ser ut som om dere hadde en bra tur. Jeg får prøve å få med meg når neste utflukt blir i stedet. Litt lettere å pushe seg selv når det er flere i nærheten.