Har også brukt Spark plug. Fungerer greit, forutsatt at man setter dem inn før man har begynt å svette, og glipper de først ut når man har begynt å bli litt klam får jeg dem ikke inn igjen. Lyden er ok, men litt dårlig frekvensrespons på de høye frekvensene.
Sennheisere har jeg også liggende. Modellen heter OMX-70, og fungerer greit i at den henger godt på ørene, men lyden er ikke ekstremt god her heller, de spiller bra på høye frekvenser, men de har på sin side igjen litt for høy nedre knekkfrekvens.
De definitivt beste øreproppene til løpetrening, etter min erfaring (og jeg løper mye, mer eller mindre hver dag) er Koss KSC-19. Knallgod lyd, spiller godt på både høye og lave frekvenser (selvfølgelig tatt i betraktning av at det er små ørepropper av ikke-isolerende type det er snakk om), i tillegg koster de close to nothing. De har vært borte fra markedet ett par år, men her i januar dukket de plutselig opp på
ebay - til 60 kroner paret, ferdig levert! Jeg kjøpte to par med det samme, for sikkerhets skyld (hadde ett par for flere år siden, som ble stjålet, så jeg visste på forhånd at de var bra).