Jeg savner ett par klassiske kompilasjoner innen elektronisk musikk så mye at jeg ønsker å kjøpe dersom noen har de nedenstående tilgjengelig.
Cover trenger ikke være strøkent, men fint om det henger sammen. CD-plata bør være fin og mest mulig ripefri. Pris blir vi enig om, men mellom 50 og 100 per plate (avhengig av tilstand) pluss frakt er vel ikke urimelig?
Send meg en PM eller skriv en e-postadresse jeg kan nå deg på evt. send meg en e-post på helgelangen ætt gmail punktum com. Blir veldig glad om noen kan hjelpe meg å skaffe disse
Øyvind da! For det første er det kanskje 1% av sporene som er tilgjengelige på Spotify, og de er bestandig i en kjip radioversjon, og det vil uansett aldri bli samme stasen som å ha CD'en
Sitat: oysteinrolf
For øvrig syns jeg du burde laget anonym profil når du etterlyser trance musikk. Men det er min personlige mening;)
Det måtte selvfølgelig komme en kultursnobb og kommentere musikksmaken min... skal du komme med den der "Trance er ikke musikk, for det er ikke laget med akustiske instrumenter" også? Men takk for tips uansett.
Ser ut til at et par av de har forsvunnet, har flyttet en del de siste årene.. Den jeg har igjen heter 2001 trance odyssey 2nd chapter, det var ikke en av de du er interessert i?
Klimahysteriet fører ikke til noe annet enn store mengder bortkastet tid og penger.
Øyvind da! For det første er det kanskje 1% av sporene som er tilgjengelige på Spotify, og de er bestandig i en kjip radioversjon, og det vil uansett aldri bli samme stasen som å ha CD'en
Sitat: oysteinrolf
For øvrig syns jeg du burde laget anonym profil når du etterlyser trance musikk. Men det er min personlige mening;)
Det måtte selvfølgelig komme en kultursnobb og kommentere musikksmaken min... skal du komme med den der "Trance er ikke musikk, for det er ikke laget med akustiske instrumenter" også? Men takk for tips uansett.
Nei, jeg syns musikk uten aukustiske instrumenter kan være kult.
Men jeg assosierer trance/teckno med syltynne gutter med for store singleter, som gjerne henger i litt rompismiljøer.
Og så har jeg en kamerat som danser til tecno, og som jeg får lyst til å slå ned når han begynner me de "fisk på land" bevegelsene sine.
Og så må jeg forøvrig si at jeg HATER svenske spinngtrener som fyrer på hardcore trance.
I tillegg syns jeg det minnes særdeles mye om den negative delen av tyskland. Scooter blant annet.
Da har jeg musikk for hele helga, takk til cvrokka og sjukefan. Er det noen som har flere? spesielt interressert i originalen, Trance 2000 The Sound of Today's Generation (merk at det finnes tre versjoner av denne, en utgitt i Norge, en utgitt i Sverige og en Dansk. Coveret er det samme, men låtlisten er forskjellig, jeg er bare interressert i den Norske, som er den jeg har linket til)
Coveret er det samme, men låtlisten er forskjellig, jeg er bare interressert i den Norske, som er den jeg har linket til.
Hehe...hvor mye byr du? Rimelig sikker på at jeg har den der stående i hylla hjemme...samme med mye annet snadder for oss med litt annerledes musikksmak..
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"