Som emnet sier, noen som anbefaler noen holker for dette bruket og gjerne hvor de kan kjøpes. Gjerne noen som ikke må kappes. Skumgummi/neopren foretrekkes.
After climbing a great hill, one only finds that there are many more hills to climb.
Re: anbefaling holker for bruk sammen med xo twistere
[Re: anerz]
#89117422/02/201021:08
Disse odi så jo knall ut, men låseringene som sitter på er ikke avbildet på CK sin side, betyr det at de ikke følger? i så fall, hvor får man tak i de?
Redigert av daugaa; 07/03/201011:08.
Re: anbefaling holker for bruk sammen med xo twist
[Re: daugaa]
#89730507/03/201011:19
Jeg har odi på utforsykkelen og har brukt ESI på stisykkelen. Sistnevnte synes jeg er mest comfy og de er dessuten lette. Ulempen med dem er at de går fort i stykker om du velter og er mye borti trær, men det er man vel ikke så ofte på rigger typisk utstyrt med grip-shift. Silikonholkene sitter dønn, men når jeg sykler over evne og holder fast for rene livet er det godt å tenke på at holkene er festet med bolter.
Disse odi så jo knall ut, men låseringene som sitter på er ikke avbildet på CK sin side, betyr det at de ikke følger? i så fall, hvor får man tak i de?