Hei!
Selger nå Dh sykkelen min grunnet skader.
Sykkelen som selges er en Dbs Freeride 029, eller en Diamondback Strike som den er mere kjent som!
Vi kan begynne med rammen da! Rammen er en utrolig sterk 7005alu ramme. Er veldig leken, men fortsatt enormt bra til Dh! Denne sykkelen har faktisk løype rekord her i Ålesund!
Demperene er fra velkjente Marzocchi, 888 fremgaffel med 200mm vandring fremme, Dette er en gaffel som takler ALT du slenger mot den. Uansett hva du gjør klarer den å sluke det unna, og fortsatt holde kontakt med bakken.

Bakdemperen er toppmodellen fra Marzocchi, Roco Rc World Cup! Dette er prima demper! Vandringen bake er på 221mm!
Bremsene er i mine øyne perfekte. Utrolig enkle å modulere, mye kraft og tåler en støyt om du faller. Den gode og brede 2fingers carbon hendlene gjør feelingen enda bedre. Beste hendlene jeg har prøvd, er minst 2 ganger så tykk som vanlige bremser..Slepper altså blemmer på fingeren etter sykling.
Ellers så har sykkelen fått et par nye pedaler. Xpedo Magesium. Giret er blitt oppgradert til Xt, utrolig presist gir, selv under krevende forhold!

Xpedo Magnesium pedaler!

Sykkelens perle! Marzocchi Roco Rc World Cup!

Marzocchi 888, beist av en gaffel!

Utrolig herlig karbon hendel!

Xt Shadow. Ligger intill kasetten slik at det ikke skal treffe diverse hindringer.
Kopierte Speclisten fra Dbs sine sider:
Gir: 9
Rammestørrelse: 17'5"
Pris: 24999
Ramme: Kinesis Alu 7005 susp.
Gaffel: Marzocchi 888RV-A-D
Framre gir: Shimano Deore
Bakre gir : Shimano Deore(Shimano Xt Shadow står på nå)
Girsjalter: Shimano Deore
Dekk: Kenda K1010 Nevegal
Hjul/Felg: Sun Metal DH m/20mm aksel
Bremser: Hayes HFX-9 Carbon
Sete: Spectra Race Technology
Setepinne: HL Trident
Håndtak: Velo VLG-311
Styre: Truvative Holzfeller Riserbar
Styrestem: Inkludert i dempegaffel
Krank: Truvative Holzfeller 1.1 med Box Guide
Kjede: Shimano LX
Kjedekrans: Shimano HG50-9
Pedaler: Wellgo WAMB38 DH( Xpedo Magnesium )
Bakdemper: Marzocchi Roco RC World Cup
Sykkelen ble kjøpt i mai 2009. Har brukt den en sesong og er meget førnøyd! Som dere ser på bildene er sykkelen som ny, ikke mange ripene i lakken. Jeg jobber som sykkelmekaniker, så på denne sykkelen er det ingen løse skruer! Ved kjapp handel kan du få med Maxxis Wetscream dekk.
Jeg er 187, synes rammestørrelsen passet fint. Litt kort, men dette gjorde det bare lettere å kaste den rundt slik som jeg ville!
Jeg vil ha 9000kr for denne. Dette mener jeg er en sinnsyk pris for en sykkel som koster ordinært 25000!
Kontakt meg her i tråden, eller på Msn/mail
Vegard.Skorpen@adsl.no
Mvh Vegard Skorpen