Vi har noen dempegafler stående som ikke blir brukt.
Disse vil antagelig komme bedre til nytte i et annet hjem, og legges derfor ut for salg.
Manitou R7 80mm 06 modellHistorikk - ble brukt kun sommeren 2007 i en kombinasjon mellom grus-og landevei. (ikke terreng)
Rett før Birkebeinerrittet 2007 begynte den å sige luft, men den holdt noen dager når jeg etterfylte.
Slik står gaffelen ennå, alt mens den ikke har vært brukt siden.
Gaffelen er fin og ripefri, har feste for V og skivebrems og kronerøret måler 20 cm. Det følger med remote lock-out.
Den trenger service av ny eier pga luftlekkasje og selges derfor "as is" for Hbo 600.-
RockShox SID TEAM 80mm 07 modell i farve sort. Historikk - Gaffelen ble kjøpt ubrukt av en her på forumet våren 08, jeg satte den på et bygg jeg holdt på med men pga sykdom ble den bare brukt 3-4 turer langs asfalt/grus den sommeren.
Sommeren 2009 var den brukt 2 turer på asfalt på våren, og en tur på grus på høsten- det er det hele.
Den er Ripefri, velfungerende, har feste for V og skive og det følger med remote lockout med justeringsmuligheter fra styret. Kronerøret er 21,3 cm selges Hbo 2300.-
RockShox Tora 318 80mm med remote lockoutHistorikk - Sto opprinnelig på min kones Birkebeiner racing lady fra sommeren 07. Hun brukte den på grusveier og asfalt sesongen 2007 og 2008. Etter birkebeinerrittet 08 oppdaget vi at den lakk luft, så her er en service påkrevet av evt ny eier. Feste for V og skive, og kronerøret er 19,3 cm
selges "as is" Hbo 500.-
Felles for de to gaflene som selges med et servicebehov er at de ut over å lekke luft er i veldig god stand og har ikke opplevd hverken terreng eller hardkjør av noe slag fra oss som sykler mest på landevei sykkel.
Utstyret befinner seg i molde, og evt frakt betales av kjøper.
Hvis det er spørsmål så ta de her, eller PM
mvh
Ståle

Sid Team :