Hmmm....snodig seeding gitt. Har blitt plassert i den absolutt bakerste puljen selv om jeg i fjor kjørte på ca 3.45 Så der forsvant lysten til å sykle Raumerrittet.....
Det virka jo litt rart. Kjapp mail til admin for raumerrittet for å sjekke om seedinggrunnlaget er rett registrert kanskje?
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Hmmm....snodig seeding gitt. Har blitt plassert i den absolutt bakerste puljen selv om jeg i fjor kjørte på ca 3.45 Så der forsvant lysten til å sykle Raumerrittet.....
Jeg er også plassert i siste pulje, men har adm. seeding. Det samme hendte under Holmenkollmarsjen som også bruker USS. Etter noen dager ble jeg plassert i riktig pulje. Så det ordner seg nok.
Samme skjedde meg i fjor, men en mail til administrasjonen fikset opp i sakene. Ser at en kamerat av meg er utsatt for det samme i år. Syklet på 3.20 i 2008, deltok ikke i fjor, og har endt opp i pulje 13. Dvs kriterietid på 4.20.
Mål 2015: Enebakk Rundt, Elgrittet, Østmarkrittet, Krepserittet, Nybakkrunden, Stomperudrittet, Oslo Triatlon, Stomperudrennet, HK-marsjen og Mangenskogrennet.
Mål 2015: Enebakk Rundt, Elgrittet, Østmarkrittet, Krepserittet, Nybakkrunden, Stomperudrittet, Oslo Triatlon, Stomperudrennet, HK-marsjen og Mangenskogrennet.
Første terrengparti, noe sølete men etter min mening greit å sykle igjennom hele partiet. Andre terrengparti har en del gjørme....jeg må trille her og det er vrient å sykle hele synes jeg. Men bedre enn ifjor etter anleggsmaskinnen som hadde lagt dype hjulspor. Tipper det tørker her, men usikker på hvor mye nedbøren som er meldt i helga ødelegger.....
Gruspartiet opp til Gruvelia er tørt og fint. Gruspartiet etter Gruvelia er noe "sugete", men dette kommer til å bli bra.
Alt i alt tror jeg det blir brukbart med mindre det regner vanvittig siste uka!
Er meldt kjempe fint vær mot rittet. 20 grader hele uken.
Dette vet vi jo - har jo blitt en tradisjon, og så langt jeg vet blir dette 5. året på rad med temp over 20 grader? Nå er sef. dette for langt frem å spå, men sjansene er store
Skal selv igjennom en tur på søndag ettermiddag, og kan gi en tilbakemelding da. Gruer meg egentlig litt til rittet, da jeg ikke har fått syklet noe org. så langt i år. Ser jeg er satt i pulje to, og tror jaggu jeg skal ned i kjelleren for å klare å holde følge - men vi skal nå prøve. Kropp er 3 kg. tyngre, og kondis mye dårligere enn i fjor. Fordelen min er vel at jeg sprakk på 35 km i fjor, og tapte 15min inn i forhold til for eks. 08 versjonen. Målet blir i år også å gå først inn i terrengparti 1, blir først ut, og samle sammen 3-4 mann for å sykle sammen til parti 2, og entre. denne hardt som i fjor.
Jeg spratt plutselig ned 10 puljer, så de som er i pulje 13 som har bedre seeding blir oppdatert etterhvert virker det som. 2:51 og pulje 3 hørtes helt feil ut. Kriteriet i pulje 1 er vel 3:02..
Var igjennom 2. terrengparti i dag, og det virker faktisk lovende! Litt gjørme spesielt i begynnelsen av dette partiet, som sikkert ligger litt igjen på rittdagen, men hullene etter skogarbeidet forrige sommer er omtrent tørre...
Hei. Skal sykla Raumerrittet for første gang, lurte egentlig hvordan dette rittet er i forhold til fek. Garborgriket rundt? Tenker da teknisk, har havnet i pulje 3...
Tror det er noe feil i seedingsystemet til Raumerrittet. Jeg er plassert 1-2 puljer bak klubbkamerater som aldri har slått meg på et eneste ritt. Eller er det riktig at 3:10 i fjor bare holder til pulje 5?
Jeg gjorde det ikke som forventet på Raumerrittet ifjor, og har fått pulje deretter. Men Birken 2009 var bra, så den burde gitt meg bedre pulje. Det burde Raumer'n 2008 også.
Gikk veldig raskt å ertte opp min feilseeding når jeg kontaktet Raumeren. Honnør til de for det i hvert fall!
Nei da, finner helt sikkert noen jeg kan henge på. Startet bakerst i fjor og kom inn på 3.36. Syklet deretter Grenserittet og da kom jeg inn på 6.plass i puljen. Derfor jeg egentlig regnet med at jeg skulle få en bedre "kriterietid" enn 3.29