Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Tacx Bushido T1980 kjøp eller? brukererfaringer?

Re: Tacx Bushido T1980 kjøp eller? [Re: ] #872299 09/01/2010 20:40
KjellMa Offline
Avhengig
Avhengig
Har ikke peiling, men si ifra hvis du skal selge Satorien din ;-)

Gi noe som varer, gi fan
Re: Tacx Bushido T1980 kjøp eller? [Re: ] #872396 10/01/2010 09:18
olechr Offline
More than words
More than words
Ser egentlig ingen grunn til å kjøpe Bushidoen. Jeg har ikke prøvd den, men hvis den har omtrent samme motstand som flow ville jeg beholdt den du har. Watt testene du tar på en sånn rulle er jo greit nok. Jeg har hatt watt i flere år på rulla, men ser ikke helt nytten av det da det er såpass feil kontra det jeg har på sykkel ute.

Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear.
Ambassadør for Scott.
Re: Tacx Bushido T1980 kjøp eller? [Re: olechr] #872713 11/01/2010 08:59
C
Clotho_NOR Offline
Ivrig
Ivrig
C
Sitat: olechr
Jeg har hatt watt i flere år på rulla, men ser ikke helt nytten av det da det er såpass feil kontra det jeg har på sykkel ute.

Men det blir vel egentlig likegyldig, hvis det kun trenes watt på denne Bushidoen ? Så lenge man tar 20min-testen, eller liknende, på den rulla man også trener på, har det vel ikke noe å si om reell watt er høyere eller lavere ?

For egen del har jeg trent på Bushido litt over en måned nå, og er godt fornøyd. Jeg har pc upgrade'n også. Softwaren som følger med er ikke spesielt god til analysering av økter, men det kan man bruke annet software til.

Re: Tacx Bushido T1980 kjøp eller? [Re: Clotho_NOR] #872715 11/01/2010 09:10
olechr Offline
More than words
More than words
Sitat: Clotho_NOR
Jeg har hatt watt i flere år på rulla, men ser ikke helt nytten av det da det er såpass feil kontra det jeg har på sykkel ute.

Men det blir vel egentlig likegyldig, hvis det kun trenes watt på denne Bushidoen ? Så lenge man tar 20min-testen, eller liknende, på den rulla man også trener på, har det vel ikke noe å si om reell watt er høyere eller lavere ?

For egen del har jeg trent på Bushido litt over en måned nå, og er godt fornøyd. Jeg har pc upgrade'n også. Softwaren som følger med er ikke spesielt god til analysering av økter, men det kan man bruke annet software til.

Jo er enig det. Man kan da bruke det som en test for seg selv. Men så sant man ikke får brukt de tallene man kommer frem til ute til sommeren, hva skal man med de da?

Greit men kan se om man blir bedre igjennom vinteren, men er jo når det blir sykkelvær det teller og da man burde hatt watt måleren.

Ambassadør for Scott.
Re: Tacx Bushido T1980 kjøp eller? [Re: olechr] #872721 11/01/2010 09:18
C
Clotho_NOR Offline
Ivrig
Ivrig
C
Jo er enig det. Man kan da bruke det som en test for seg selv. Men så sant man ikke får brukt de tallene man kommer frem til ute til sommeren, hva skal man med de da?

Greit men kan se om man blir bedre igjennom vinteren, men er jo når det blir sykkelvær det teller og da man burde hatt watt måleren.

Da kan jo trådstarter eventuelt ta en ny test utendørs, hvis han har muligheten til det. Det er i alle fall planen min, hvis denne kommer som "lovet" i andre kvartal ICON_SMILE

Re: Tacx Bushido T1980 kjøp eller? [Re: Clotho_NOR] #872902 11/01/2010 14:50
olechr Offline
More than words
More than words
Sitat: Clotho_NOR

Da kan jo trådstarter eventuelt ta en ny test utendørs, hvis han har muligheten til det. Det er i alle fall planen min, hvis denne kommer som "lovet" i andre kvartal ICON_SMILE

Men da vil watten du hadde inne ikke stemme med watten ute. :-) Men den nye wattmåleren der trur jeg blir veldig bra.

Ambassadør for Scott.
Re: Tacx Bushido T1980 kjøp eller? [Re: ] #879711 27/01/2010 11:12
pinsky Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Noen som vet om man med Bushidos pc upgrade kan overføre treningsresultatene til SportTracks?

Ilya

Having no destination, I am never lost!

Moderator  support