Har bestilt ny terrengsykkel til våren. For å få mest ut av sykkelen ønsker jeg å bruke litt tid på få justert sykkelen best mulig. Har søkt litt på forumet men finner fint lite rundt det emnet og det jeg finner på nettet synes jeg er vel generelt. Noen som har mer info?
Er det forresten noen som vet hvor en kan få faghjelp til innstilling i Trondheim?
Dette er et kjempestort tema.. Skal du sykle birken kan det kanskje være ok med "landeveisinnstilliger". Skal du sykle mest sti kan det være greit å sitte litt mer oppreist osv.
Setehøyde kan du kanskje bruke landeveishøyden på. Jeg gjør det og sykler sti også med den høyden.
I've got a bike, you can ride it if you like. It's got a basket, a bell that rings And things to make it look good. I'd give it to you if I could, but I borrowed it.
Er det forresten noen som vet hvor en kan få faghjelp til innstilling i Trondheim?
Takk.
Du er heldig iogmed at Shimanos forhenværende gave til den norske menneskeheten - Peter Lütken - har flyttet til Trondheim og skal jobbe som bikecoach på Sportsbua i Midtbyen.