XX-krank med Q=156mm passer ikke på Santa Cruz Blur, den har for brei bakramme. Skal du ha XX-krank på den, må du ha en annen versjon med høyere Q, som skal være på gang. Imidlertid er denne foreløpig veldig vanskelig å få tak i.
Gaute
Re: 2 par sko, XX krank og KCNC setepinne til salgs!!
[Re: gauter]
#87133307/01/201011:25
Jeg gjenga bare svaret jeg fikk da jeg maila litt med Santa Cruz om nettopp dette tidligere i vinter. De mente Q166-versjon ville være vrien å få tak i før langt utpå våren, men ståa er altså langt bedre enn som så.
Gaute
[Re: gauter]
#87189108/01/201018:05
SRAM GXP er kompatibelt med alle standard krankar (Shimano-type). Trek sitt BB86 (eller kva det heiter) er samme bredde og diameter som vanlig krankhus+utanpåliggande lager. Så lenge ein XT krank passar i dag, burde ein GXP XX også passa rett inn.
SRAM GXP er kompatibelt med alle standard krankar (Shimano-type). Trek sitt BB86 (eller kva det heiter) er samme bredde og diameter som vanlig krankhus+utanpåliggande lager. Så lenge ein XT krank passar i dag, burde ein GXP XX også passa rett inn.
Beklager at vi diskuterer det i salgstråden, men se på det som en salgsopplysende bump.
Jeg har ikke filla peiling på integrerte kranklager, men jeg gikk ut fra at det allerede vare et lager inne i Trek-ramma. Og dette lageret som er der fra før er et Shimano-kompatibelt lager. Hvis det ikke er et lager der fra før, men må presses inn nytt, så kan sikkert et GXP-lager funke også. Men hvis det er et lager der, så passer det ikke akslingen på en GXP-krank.
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
[Re: Hæ?]
#87972427/01/201011:38
Hei! Jeg er interessert for den skoen som er i størrelse 45. Kan vi diskutere om prisen? mvh, R. B. Vennligst ta kontekt med meg via email- regicica@gmail.com er email adressen min.
[Re: lastcat89]
#88851317/02/201012:08
panorama: "Uten at jeg er 100% sikker, vil jeg tro den passer. Problemet mitt var direct mount framgir."
Kan du ikke bare skaffe deg et fremgir med klemme og file litt på på det slik at det passer din ramme? Da slipper du platen for fremgiret og har liten nok avstand mellom kranklagerskåler/kopper. Dette fungerer fint på f eks Scale ramme. Da slipper du å selge kranken din og får i tillegg brukt krank med 156 q-faktor.
[Re: Svante]
#89829209/03/201012:39