Ramme: Commencal Supreme DH - 2007 modell. Størrelse: S/M Bakdemper: Marzochi Roco WC Gaffel: Marzocchi 888 RC2X VA Kranksett: Race Face Diabolous Kjedefører: E13 LG1 Stem: Marzocchi Direct Mount Styre: Sunline V1 Setepinne: SDG alu Sete: SDG IFly
Dette bør man vite: -Sykkelen ble kjøpt ny i August 2008 og dermed brukt i overkant av en sesong. - Størrelsen passer godt for personer på 165-ca. 182cm. Jeg er ca. 170 og sykkelen passer bra. -Gaffel og bakdemper har nylig hatt service hos Sportpartner og brukt en helg i Hafjell siden det. - Rammen er velholdt, men har noe bruksriper. Liten bulk i downtube som ikke har betydning og som heller ikke synes godt. - Jeg ordner fjær i riktig stivhet til bakdemper ved salg. - Styret er splitter nytt. - Nøytral sleeve og +-1 sleeve følger med, samt ekstra dropout. - Drevet som står på kranken bør byttes om man har nytt drivverk.
Har du hjul, girutstyr og bremser fra før kan dette kanskje være noe for deg!? (bakhjulet må være 12x150mm)
Kan vurdere å selge i deler om pris er riktig, men vil i utgangspunktet selge komplett.
Sykkelen står i Bergen, fraktes hvor som helst på kjøpers regning.
Prisantydning: 11 000.- men det er bare å gi bud.
Kontakt meg på PM eller e-post: j_tingstad@hotmail.com