Du har sikkert hørt denne: "Hvorfor kjøre Skoda når du kan gå da..?"
Neida, jeg synes bilen var veldig fin! Nydelig farge! Du må gi oss litt spesifikasjoner. Ser ut som en sportslig utgave med mer luftinntak og kanskje indikerer emblemet i grillen litt sprut bak grillen også?
Mja - kanskje . Jeg synes det ser mer ut som en hiace ?? Jeg tenkte at sølvmetallikbakparten var bilen som skulle være i sentrum, for den blå bilen er jo alt for liten til å ha en sykkel i ?? Er den ikke ? - dukker --
okei - gir meg for denne mafiaen som tydeligvis gjenkjenner bakparten på enhver bil - sett i eksosdimman på en mils hold i et svakt månerskinnslør. Men si meg - mangler det ventilhetter på den T-felgen der ?
Du har sikkert hørt denne: "Hvorfor kjøre Skoda når du kan gå da..?"
Neida, jeg synes bilen var veldig fin! Nydelig farge! Du må gi oss litt spesifikasjoner. Ser ut som en sportslig utgave med mer luftinntak og kanskje indikerer emblemet i grillen litt sprut bak grillen også?
Bakparten er en Caravelle/Transporter progres
V-RS-logoen i fjeset på Skoda'n tilsier vel at det bor enten en 170HK TDI eller en 200-og-noe bensinturbosak lånt fra Golf GTI oppi skuffen foran
Recovery-mode
Re: Ny farkost for sykkeltransport
[Re: Pete]
#86385014/12/200920:30
Jeg gikk for 170hk common rail diesel, 350Nm Fikk plass til 3 sykler og masse bagasje i min forige Golf stv når jeg tok ut baksetet. Så her blir det nok mer enn god nok plass. Barna mine heter Nomade og V10. Perfekt familiebil som dem sier i reklamen