(Men kanskje ikke så god service fra posten) Det startet med at jeg bestilte en ipod nano som julegave til min samboer, etter omtrent en uke får jeg hentelappen. I går dro jeg ned på posten for å hente den 2 dager etter jeg fikk hentelappen.Der var det selvfølgelig ikke noen pakke! Det viste seg at pakken hadde ankommet Notodden 9. desember kl: 08:10 å sendt tilbake til Oslo, for så å bli sendt tilbake til Sverige der den opprinnelig kom fra kl: 10:40 samme dag! fordi "den ikke ble hentet i tide." litt i underkant av 3 timer var vel litt snaut?

Hun beklaget dette å tok en tlf til en eller annen avdeling å spurte etter pakken, det endte med at de bare kunne beklage, men de fikk ikke stoppet dette nå eller visste hvor pakken var. Hun sa at jeg måtte ringe Apple å be de sende den tilbake når de fikk den.
Jeg drar hjem å ringer apple og forklarte situasjonen til en hyggelig svensk herremann å spurte om de kunne være så snille å sende den tilbake med en gang de fikk den, siden det skulle være en julegave. Men neida! "Vi tar ikke sjansen på det, jeg bare sender en ny med en gang så vi er sikre på at du har den før jul" var beskjeden jeg fikk. I tillegg sa han at hvis posten alikevel skulle stoppe tilbakesendingen å sende meg den jeg egentlig skulle ha, fikk jeg bare ta den andre som en julegave fra Apple.
Jeg ble veldig imponert over Apple sin kundeservice, men ikke så imponert over posten sin håndtering av dette, de burde kanskje jobbet litt hardere for å prøve å ordne opp i dette.