Den havner kjapt der oppe på nachspiellista sammen med Wet wet wet - Love is all around, Extreme - More than words og Michael learns to rock - The actor.
Bare godfølelse, med andre ord (så lenge du holder promillen et stykke over 7,2).
'Fuck deg' med Sichelle. Haha. Elske er litt å ta i, men selv Atle Antonsen meddelte på riksdekkende radio at han også hadde en helt merkelig fascinasjon for denne låta, og det irriterte ham noe jævlig, hehe.
Re: Låtar og artistar du hatar å elske!
[Re: Morten R]
#85904803/12/200913:47
Den havner kjapt der oppe på nachspiellista sammen med Wet wet wet - Love is all around, Extreme - More than words og Michael learns to rock - The actor.
Bare godfølelse, med andre ord (så lenge du holder promillen et stykke over 7,2).
LJ
Skal være rimelig slått ut før de låtene funker ja Det bør være andre grunner enn musikken for å bli igjen på det nachspielet!
En god taper forblir en taper.
Carlberg Velo
[Re: ØyNe]
#85916203/12/200918:11
Eg kom på endå ein; Pet Shop Boys - Go West. Eg kan unnskylda meg litt med at den var veldig inn når eg gjekk på barneskulen, og at det derfor er eit vist nostalgisk perspektiv med det, men likevel så synest eg fortsatt denne er ganske kul. Men den får jo ein litt anna meining nå som eg har oppdaga at songen eigentleg stammer frå Village People, og "West" refererer San Fransisco som på 70-talet var ein viktig fristad for homofile.
Andreas Tveit
[Re: Laxeluz]
#85917903/12/200918:54
Du er en skikkelig raring, bullet. Gir tommel opp for blipp-bloppet til La Roux, men når det kommer til store klassiske nachspiel-verk må du dopes ned for å bli.
Jeg blir aldri klok på slike syklister, altså.
Jeg skal innrømme at blipp-bloppet høres greit ut til festbruk, så jeg skal teste det igjen sammen med kjente, vidt tilgjengelige rusmidler.
Du er en skikkelig raring, bullet. Gir tommel opp for blipp-bloppet til La Roux, men når det kommer til store klassiske nachspiel-verk må du dopes ned for å bli.
Jeg blir aldri klok på slike syklister, altså.
Jeg skal innrømme at blipp-bloppet høres greit ut til festbruk, så jeg skal teste det igjen sammen med kjente, vidt tilgjengelige rusmidler.
LJ
Hehe har nok ikke noe med dop å gjøre. Skulle kanskje presisert at det var damer jeg mente Skal være fin den dama som kan slippe unna med slike låter på nachspiel!!!
En god taper forblir en taper.
Carlberg Velo
[Re: bullet]
#85929803/12/200922:48
Jeg må innrømme det, jeg synes det var litt pinlig at jeg likte the Darkness når alle andre også gjorde det. Nå som nesten ingen vet hvem Justin Hawkins er lenger så er det ikke noe problem å synes det er kult å høre på the Darkness/Hot Leg.
Instagram: @oivindbjerkseth
[Re: NjalVM]
#85935804/12/200908:06
Å, det er så mangt. Men skal jeg ta for meg moderne tid, så kanskje f.eks. BFMV. Egentlig noe for emo-kidsa og hysteriske tenåringsjenter, men som kan bli bra bare de blir "voksne". Men jeg synes de er så utrolig dyktige på tostemt gitar!
Eller allsanglåten med denne pinglegjengen. Jeg kan nesten se meg selv stå der å synge med. Men hvis noen skulle se meg så avkrefter jeg herved ethvert kjennskap til dem....
Kom ikke her og fortell meg at du begynte for at det var godt!
Jepp, det er det fantastiske med smak - den er forskjellig. jeg kan også svelge La Roux i store munnfuller. Det er litt befriende Rema-filosofi over musikken, og vokalen er noen hakk mer insisterende enn den vanlige syngedama.
Mens Foo... Klarer ikke å endre inntrykket jeg har av at det er lettbent pop med påklistrede rockefakter. Men jeg vet at jeg er i håpløst mindretall.
Kom ikke her og fortell meg at du begynte for at det var godt!
[Re: NjalVM]
#86011105/12/200916:12
Låten i seg sjølv er "grei nok", men refrenget gjer susen! (Som forresten er ei sampling av Aerosmith's Dream on..)
Siden du nå nevner Dream On - her er tidligere vokalist i "kristen-hard-rock" - gruppa Petra, Greg X Volz, sin variant av den. http://www.youtube.com/watch?v=LNKdxIy_JDc
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
[Re: Hæ?]
#98336311/07/201021:40
Låten i seg sjølv er "grei nok", men refrenget gjer susen! (Som forresten er ei sampling av Aerosmith's Dream on..)
Siden du nå nevner Dream On - her er tidligere vokalist i "kristen-hard-rock" - gruppa Petra, Greg X Volz, sin variant av den. http://www.youtube.com/watch?v=LNKdxIy_JDc
Pfft, Petra var vel aldri i nærheten av hardrock! Den jobben tok Rez Band seg av.
Apatien i samfunnet er økende, og ingen bryr seg.
[Re: gare]
#98341012/07/201005:25