Da er utforsesongen over for min del, og jeg kjører et massivt høstsalg, med mye bra deler til en god pris! Gi bud...
2007 Demo 7 RammeFin Medium demo ramme i god stand. Lite slitasje. Står i/følger med et Hope Stepdown styrelager, som gjør det mulig å bruke 1 1/8 styrerør på en ramme med 1,5t styrehode. Kan evt. sette i et 1,5 styrelager dersom det heller er ønskelig. Nye keramiske lager/bushings til rammen er bestillt, og vil bli satt inn når de kommer. Rammen ble kjøpt til 08 sesongen, så den er brukt 2 sesonger. Demo rammene er fantastiske å herje på, og med en slik mellom bena, er det ikke rammen det kommer an på ihvertfall. Fox DHX 4.0 følger med. Forøvrig kan det nevnes at rammen har justerbar styrevinkel, ved å snu det asymetriske triangelet som fester bakdemperen på det fremmste punktet. Prisantydning; rundt 8000. Det er ikke en dum pris for en så fin ramme, inkl styrelager til en tusenlapp, og nye keramiske lager. Kan også evt. sette opp en pakke, med blannt annet baknav, forhjul, setepinne, pedaler, styre, stem eller bakfelg...

Xpedo MX Force Magnesium PedalerLette magnesium pedaler fra Xpedo. Bortsett fra en avrevet pinn i det ene hjørnet på den ene siden, er det kun kosmetisk slitasje. Ekstra pins og spesialverktøy for å bytte følger også med.
Specialized bolt-on 135mm baknavFlott rødt baknav med lukkede kulelagre. 36 hull.Demonterte det når jeg tok det av, og smurte det opp på nytt igjen, med tynn olje.

Funn Fatboy styre & Truvativ Holzfeller StemHvitt Funn styre, 710 mm bredt og 30 mm rise. Brukt i halve sommer. Hvitt Holzfeller stem, bruk under årets sesong.
Forhjul 20 mm, Maxxis Minion & Formula skive Forhjul: Specialized E450 felgring, 28mm med 36 hull, på rødt Specialized Disc 20mm nav. Står på en 200mm Formula skive, og et Maxxis Minion DHF Supertacky dekk, som ikke er så slitt. Selges også, evt separat. Om det kjøpes komplett, får man med Maxxis DH slangen som står i.

TRÅDEN FORTSETTER UNDER