Hei
Jeg har for mange sykler; blant annet to komplette sykler som jeg etterhvert skal få ned til en vintersykkel.
Ønsker primært å selge denne fulldemperen som komplett sykkel evt bytte i kurant landeveissykkel. Den er satt sammen av følgende utstyr: Rammen er en BeOne Nirvana 2.0 i str 19"/48 cm, vekt m demper (RockShox Bar) er ca 2,5kg. Veiledende pris ca 5500,- Anskaffet i mars, "pent" brukt ca 10 turer. Rock Shox Recon 100 mm med lockout på kronen. XT 770 krank 175mm, Avid Juicy 7 bremser. X.O bakgir og twistere. X.9 framgir. Mavic 819 Tubeless felger på XT nav, Mountain King 2.4 dekk. FSA stem, setepinne og riser styre. Bontrager RL Inform sete.
Ferdig prutet pris kr 9.000,-
Sykkel nr to: Hardtail att sammen av følgende utstyr: Rammen er en -06 Fuji Miracle Space carbon str M/18". Den har en del noen bruksmerker blant annet et reparert "hakk" i overrøret. RST Aerosa AET gaffel (
http://www.ciklo-centar.hr/new/artikli.asp?ID=381). FSA V-Drive krank 175mm, Litt lurvete Avid Juicy 7 bremser. X.9 bakgir og twistere. X.Gen framgir. WTB Speeddisc hjul eller Mavic 223 Disc felger på XT nav, Hutchinson Piranha/Python eller Michelin XCR Dry dekk. Ritchey Pro stem, setepinne og styre. San Marco Aspide eller Bontrager RL Inform sete.
Ferdig prutet pris kr 4.500,-
Om du ønsker å kjøpe en sykkel, men vil stokke om på utstyret går det bra. Jeg kan også selge syklene i deler, bare jeg sitter igjen med 1 stk komplett sykkel :-)
Kom med bud eller bytteforslag på PM. Jeg oppdaterer tråden med hva som er solgt.....
Bilder er av samme rammer, men det er IKKE sykkelen på bildet!!