Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Puddetraakking paa rulle

Puddetraakking paa rulle #851742 20/11/2009 04:02
lim3 Offline OP
Ivrig
OP Offline
Ivrig
Naa helt paa tampen av sesongen er motivasjonen for noe hard trening veldig liten, ute er det altfor kaldt til aa sykle og etter helgen er det ingen ritt foer februar/mars. Saa de to siste ukene har jeg bare hatt 6-7t paa rulla med tunge gir, lav kadens og puls mellom 95-110. Klarer ikke motivere meg selv til aa sykle paa hoeyere intensistet over lang tid.

Spoersmaalet er: Har slik trening noe for seg? Blir intensiteten saa lav at jeg heller burde proevd aa jogge eller drive med annen slags form for trening? Viktig er at det ikke krever mye fokus fra min side da jeg tror jeg fort gaar lei.

Re: Puddetraakking paa rulle [Re: lim3] #852767 22/11/2009 12:45
Garpen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Hvis du mister så mye fokus ville jeg (nesten) droppet sykkelen i noen uker. Finn noen kompiser som vil spille ballspill/squash/innebandy eller noe annet som gjør at du får tilbake lysten til å sykle igjen.

Jeg sykler mest av alt fordi det er en morsom treningsform - så jeg har liten eller ingen kompetanse innen trening. Men sesongen er såpass langt unna at å fylle deler av uka med alternativ trening kan da umulig skade?

NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!

Salig er den som ikke har noe å si, men allikevel holder kjeft.

Moderator  support