Ja, dette kom jo ikke som en bombe....
|
Re: Ja, dette kom jo ikke som en bombe....
[Re: GeirK]
13/11/2009 15:22
|
Jokis
Ivrig
|
Ivrig
Ok. En: Jeg synes ikke det er koselig på forumet når folk sier til hverandre at de tror de har hatt mye med barnevernet å gjøre. For det er trolig ikke hyggelig.
To: Når jeg sier at jeg FRA FØR AV har gjort meg opp en mening om at jeg hadde tenkt meg om to ganger før jeg hadde tatt med en ikke-vestlig innvandrer på tur, kan du forstå det med at jeg hadde gjort meg opp den meningen fra før og ikke på bakgrunn av denne tråden.
Du skriver:-Enten så har du ikke lest noe av det noen har skrevet her eller så er leseforståelsen din langt under pari. Det er jo på en måte deg da vel,og ikke meg siden du helt opplagt ikke har lest det jeg har skrevet skikkelig.
Tre: Jeg synes tastaturtorrettes passer bra, siden du ofte besvarer med to svar på rappen i tråder, og at du ofte MÅ ha det siste ordet. Men f**n jeg kjenner vel det igjen fra meg sjæl.
Nå drar jeg til Hemsedal og håper på mye snø. Skal kose meg. Håper også du får en god helg.
|
|
|
[Re: Jokis]
13/11/2009 15:29
|
skubisan
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
|
|
|
13/11/2009 20:34
|
Bikebully
Entusiast
|
Entusiast
Her har GeirK min støtte. Jeg ble helt paff. Da har det også skjedd, det nærmest utenkelige, at HAN og jeg kunne ha sammenfallende synspunkter? sikkert kun en tilfeldighet og ett engangstilfelle?
Men LarB/Clotho_NOR blir jeg nok aldri enig med.
|
|
|
[Re: Bikebully]
13/11/2009 21:24
|
OveR
Apartheidmotstander
|
Apartheidmotstander
Unnskyld forstyrrelsen Bikebully, men hva er det GeirK har ment her?
mvh OveR
|
|
|
13/11/2009 21:42
|
Clotho_NOR
Ivrig
|
Ivrig
Men LarB/Clotho_NOR blir jeg nok aldri enig med. Ikke at det går så veldig inn på meg, men hvilket av mine synspunkter (om du finner noen i denne tråden) er det du er mest uenig i ?
|
|
|
[Re: Jokis]
14/11/2009 09:27
|
GeirK
More than words
|
More than words
Ok. En: Jeg synes ikke det er koselig på forumet når folk sier til hverandre at de tror de har hatt mye med barnevernet å gjøre. For det er trolig ikke hyggelig. Hvis så var tilfelle, så ville det ikke vært hyggelig, men det spørs jo om forumdeltakerne har hatt mye å gjøre med barnevernet som foreldre eller som barn. Så tilbake til saken To: Når jeg sier at jeg FRA FØR AV har gjort meg opp en mening om at jeg hadde tenkt meg om to ganger før jeg hadde tatt med en ikke-vestlig innvandrer på tur, kan du forstå det med at jeg hadde gjort meg opp den meningen fra før og ikke på bakgrunn av denne tråden.
Slik forstod jeg det også. Du skriver:-Enten så har du ikke lest noe av det noen har skrevet her eller så er leseforståelsen din langt under pari. Det er jo på en måte deg da vel,og ikke meg siden du helt opplagt ikke har lest det jeg har skrevet skikkelig.
Minn meg på hva det er jeg ikke har lest skikkelig igjen... Tre: Jeg synes tastaturtorrettes passer bra, siden du ofte besvarer med to svar på rappen i tråder, og at du ofte MÅ ha det siste ordet.
Da er jeg umiddelbart fristet til å dra den konklusjonen at din kunnskap om tourettes syndrom er begrenset eller fraværende.
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
|
|
|
[Re: OveR]
14/11/2009 09:37
|
GeirK
More than words
|
More than words
Unnskyld forstyrrelsen Bikebully, men hva er det GeirK har ment her?
Jeg tror han tenker på Hitler-utsagnet mitt. Han oppfordres imidlertid å være forsiktig med å ha sammenfallende synspunkter med mine, da det i følge hans egne definisjoner kvalifiserer til tittelen "disippel".
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
|
|
|
[Re: Clotho_NOR]
14/11/2009 17:59
|
Bikebully
Entusiast
|
Entusiast
Men LarB/Clotho_NOR blir jeg nok aldri enig med. Ikke at det går så veldig inn på meg, men hvilket av mine synspunkter (om du finner noen i denne tråden) er det du er mest uenig i ? Jeg er svak i geografi, innrømmer det, men ligger Bjølsen i København?
Redigert av Bikebully; 14/11/2009 18:00.
|
|
|
14/11/2009 20:41
|
pinwiz
Besatt
|
Besatt
hm.Ufett.Noen syns det er ukoschjelig.Noen syns at de dumme er dummere enn de som syns de som sier at de som sier at ......osv. Her hadde dere sjansen til å diskutere et problem hvor man kan rote frem dokumentasjon på den ene eller andre siden,og hva skjer? Nisseklubben raller ivei om hvordan Kjosavik formulerte seg og hva han egentlig sa og hva han egentlig mente og om søstra hans er Ghandi! Det jeg vil vite er som følger: I hvilken bydel jobber søstra di Geir?
...og noen ganger må dere bare lene dere tilbake og la Neil Young tyne gitaren sin til det ytterste...
Redigert av pinwiz; 14/11/2009 21:04. Rediger grunn: en plutselig frigjørende tanke. (sitat Kjell Askildsen)
Hva ville Lemmy gjort.......?
|
|
|
14/11/2009 23:47
|
Clotho_NOR
Ivrig
|
Ivrig
Jeg er svak i geografi, innrømmer det, men ligger Bjølsen i København? Nei. Og poenget ditt er ?
|
|
|
[Re: pinwiz]
15/11/2009 00:13
|
GeirK
More than words
|
More than words
hm.Ufett.Noen syns det er ukoschjelig.Noen syns at de dumme er dummere enn de som syns de som sier at de som sier at ......osv. Her hadde dere sjansen til å diskutere et problem hvor man kan rote frem dokumentasjon på den ene eller andre siden,og hva skjer? Nisseklubben raller ivei om hvordan Kjosavik formulerte seg og hva han egentlig sa og hva han egentlig mente og om søstra hans er Ghandi! Det jeg vil vite er som følger: I hvilken bydel jobber søstra di Geir?
Godt spørsmål, Tommy! Søstra mi er så nær Ghandi som du kan komme. Hun hadde antakelig jobbet for barnevernsenheten uten betaling. Jeg vet ikke om mange mennesker som har et mer nyansert syn på mennesker og hvorfor de reagerer som de gjør. Det hindrer henne ikke fra å beskrive en objektiv observasjon. Jeg har ikke tenkt å spørre henne hvilken bydel og legge det ut her da jeg ikke ønsker at hun skal komme i trøbbel på noen måte. Selv om jeg må innrømme at spørsmålet er umåtelig relevant. Dessuten er det alt for lenge siden vi har syklet sammen - du og jeg.
|
|
|
16/11/2009 06:16
|
oysteinrolf
Skal jeg mose trynet ditt, eller?
|
Skal jeg mose trynet ditt, eller?
Jeg tror at utsagnet til søsteren til GeirK er veldig korrekt. Mer eller mindre.
Jeg har ikke vestlig vennekrets som jeg har lært veldig mye av. Blant annet kjæreste, og bestekamerat.
Jeg fikk høre at min bestevenn, som er hinsides godt menneske. Ble banket av faren, samme gjaldt han søstere som bl.a har 6 i snitt på vgs(beste skole i stavanger). Skambankingen skjedde feks når de bråkte med middagen.
Jeg ble selvfølgelig sjokkert, over at en så rolig og lite voldelig person kunne ha slik oppvekst.
Jeg spurte han " Synes kje du det e sykt? " "Nei, det er bare kulturen vårs"
Til slutt fant jeg ut at han ikke var en av få som ble banket av sine foreldre, men heller at de foreldrene som ikke gjor dette med barna sine, heller var snålingene.
Til helvette med multikulturellt Norge sier jeg!
I.o.m at dette er et sykkelforum, kan jeg fortelle litt om ikke vestlig opplæring av sykkel.
Joda, bestefaren til dama mi teipet fast sønnen sin til sykkelen og sendte han avgårde. Helt sikkert uten hjelm også, uten at jeg skal bekrefte dette.
|
|
|
|
|