Jeg blir sjeldent imponert over designet på en bil (annet enn at jeg stadig tar meg i å bli imponert over at min snart 10 år gamle 9-5 fremdeles holder seg så godt), og spesielt såkalte superbiler er for meg ganske like og kjedelige alle sammen. Inntil nå.
Har akkurat sett bilder av en ny Alfa Romeo 8C, og du verden:
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Re: Ny Alfa Romeo - for et støkke
[Re: parob]
#84636010/11/200915:24
Det er vel ihvertfall en til salgs i Norge? Jeg har sett og hørt den live, og den er virkelig vakker når det kommer til både lyd og utseende.
Ja, har du sett. Ligger jo en på Finn, men den var ikke like fin i hvit som i rød. 2.8 mill er uansett litt drøyt, uansett om man måtte vinne i lotto eller ei. Tror jeg venter til den blir bruktbil.
#84638310/11/200916:00
Der ser du hva jeg vet, jeg skumleste en artikkel på dinside.no og antok at den var helt ny - men nå ser jeg jo at den kom i 2007. Vi får snakkes i 2022, 50-årsgave til meg selv.
#84641110/11/200916:58
Det er ikke akkurat så mange av de heller da De ble produsert i begrenset antall Jeg husker ikke om det ble produsert 2 eller 3 for Norge,de har norsk flagg på dashbordet og produksjonsnummer
Det er vel en av de fineste bilene,om ikke den fineste,som er produsert på denne siden av år 2000
I følge Top Gear kjører den skuffende dårlig...
Min favoritt sportsbil er og blir Ferrari 250 GTB
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
#84644410/11/200917:46
Den var jo riktig lekker, men hva er det med felgene på det bildet? Det ser ut som noe som er limt på i etterkant siden de ikke ser naturlig ut mtp lys og man kan heller ikke se bremsene der.
#84644810/11/200917:56
Der ser du hva jeg vet, jeg skumleste en artikkel på dinside.no og antok at den var helt ny - men nå ser jeg jo at den kom i 2007. Vi får snakkes i 2022, 50-årsgave til meg selv.
Om den holder seg i pris som andre superbiler er nok til og med 2022 for tidlig, sånn prisutvikling på enkelte andre klassikere tatt i betraktning Disse bilene har en tendens til å bli verdt mye mer enn opprinnelig kjøps pris, dessverre for oss dødlige som ikke eier ett oljeselskap og noen hoteller.
Det er ikke akkurat så mange av de heller da De ble produsert i begrenset antall Jeg husker ikke om det ble produsert 2 eller 3 for Norge,de har norsk flagg på dashbordet og produksjonsnummer
Det er vel en av de fineste bilene,om ikke den fineste,som er produsert på denne siden av år 2000
I følge Top Gear kjører den skuffende dårlig...
Min favoritt sportsbil er og blir Ferrari 250 GTB
TopGear var utrolig imponert over bilen og utpekte den straks til den eneste bilen i verden som kunne defineres som kunst; alt ved den var vakkert og skapte assosiasjoner til noe fint, men den kunne ikke brukes til noen ting.
Jeg slenger meg på Parob her, jeg kunne godt hatt en sånn en stående i garasjen bare for å se på den, om det ikke var mulig å bruke den til noe annet konstruktivt
Den var jo riktig lekker, men hva er det med felgene på det bildet? Det ser ut som noe som er limt på i etterkant siden de ikke ser naturlig ut mtp lys og man kan heller ikke se bremsene der.
Ser ut til at noen har limt på bilder av falger tatt fra en annen vinkel.