(... bla bla bla ...)
29" er for sirkusbjørner uansett.
Brum? Må jeg komme ut av hiet mitt nå?
bare hvis du kjenner lukta av sagflis.
Så det gikk an å få Paragon til 15200 nå (det er egentlig akkurat det prisleie jeg har kikka i).
Men Marvilen hadde 100mm vandring, høres ut som det på, moten nå. Jeg for min del har lenge vært motstander av demping, men har latt meg for øre at demperane har blitt bedre de siste ti åra. Dessuten skal det også på denne gaffel være mulig å gradvis stille over til locked, og uten poplock blire bedre plass på styret, og en mindre vaier. Og tror jeg kan ha stor nytte av å bruke den halv låst og halvåpen i det daglige, pluss no artig å stille på og finne ut av i praksis.
Kan det kanskje være en fordel at en sykkel er stygg? Det har forøvrig vært mitt argument for å ikke vaske sykkelen, da skiller den seg mindre ut (vanlig møkkete, om den er ekstra ille kan man jo kamuflere åssen merke det er :-) ).
En ikke så fancy farge lokker kanskje ikke tjuver og litt for nysgjerrige blikk?
Og en annen fordel kan kanskje være at jeg ikke blir altfor redd for å bruke en flunkende ny og altfor dyr sykkel?
Et ukjent merke kan kanskje gjøre samme nytten?
Aldrig hørt om Marvil jeg før i forifjor jeg.
Åssen merke er det egentlig, hvor kommer det fra/har kontor/eies det av, og hvor lenge har det vært i Norge?
Toorqs har du konkurrert med den?
Hva hadde verden vært uten sirkusbjørner? Nei hadde ikke veltepettern kommet hadde vi kanskje ikke sitti her å tasta om umotoriserte tohjulinger..
Kan jo poste noen utstyrsinfo delajer først som sist:
Ramme: Marvil Litex 1 K6 Alu SL
Gaffel: Rock Shox SID Race 100mm
Gir B/F: Shimano XTR
Girspaker: Shimano XTR
Krank: Shimano XTR 44t
Nav: Shimano XTR
Eiker: DT Swiss
Felger: DT Swiss X430
Dekk: Panaracer Razer XC 26x2.1
Bremser: Shimano XTR disc
Stem: Easton EA70