Siste nummer av Dirt dumpet i dag ned i postkassen. På forsiden er ett nydelig bilde tatt av Matias Fredrikson på dirtsa i Hafjell. Sylisten er Martin Söderstöm.
ANTI Days of Thunder setter Hafjell ettertrykkelig på kartet. På jobbtur i Tyskland fikk jeg se at både Freeride og MountainBikeRider har artikler med bilder fra Hafjell. I Freeride er det faktisk en lang artikkel om DoT med meget gode bilder. Synd de ikke fikk journalistene til å dekke resten av anlegget bedre, men det skjer vel når arrangementet blir en tradisjon.
Saken ble skrevet av Mathias og Joa. Var solgt inn på forhånd. Prøver de til de til å lage en Park guide. Har tenkt å annonsere i begge de tyske på vårsiden. Blir antakelig i Dirt på top 50 lista deres.
Nesten paradoksalt: Hva møtte meg da jeg endelig karret meg over til Nelson og Rossland BC på stitur de luxe i oktober? Huset til bestemor i Øyer på coveret av Decline, fotografert av selveste Joakim Andreassen, sett i butikken vis-a-vis Revolution Cycles...
Stas når hjembygda goes international! Honnør til dyktige løypebyggere, organisatorer og fotografer som får ting til å skje.