Dette blir vel som å hoppe etter Wirkola , men shit au. Her er en liten film jeg har snekra sammen etter å ha filmet litt her og der med et digitalkamera når vi har vært ute på tur
Har noe vært lagt ut før,syntes den delen der en kar svinger opp i skogen fra en grusvei så kjent ut.. Alt er jo bedre enn ristende hjelmkamera,synes videoen var flott jeg.
Du er en skarping! Hehe! Ja, det ene klippet der han i gul jakke kommer fra grusvegen har jeg brukt i en film før, men jeg trengte litt fyll for å unngå alt for lang svart skjerm på slutten
en god blanding av stier ja. En stor mangel dog, altfor lite Henrik i denne filmen Jeg vet ikke om det er du som sitter å klimprer og det er derfor du valgte den sangen, men et annet sangvalg hadde muligens gjort den enda mer gøy å se på.
hm, mål for uken - sykle både breistein og nipa.
angående dh filmen er de karene litt opptatt med biff for tiden, men kommer vel på sikt (bergen int film festival)
Hehe.. Den som klipper og redigerar sit nok med trumfkortet når det kjem til val av musikk..
(Har går det i dette augeblink i Megadeth på full guff, i håp om at naboane som hadde karaokeparty 0230 i natt framleis er fyllasjuke.. Metallica, Sepultura og Iron Maiden er neste på lista..)
Men den filmen gjorde godt.. Eg må ut ein tur ila. denne veka!
Nja.. Eigentlig skryt eg på meg.. Eg ryddar kåk, og for at det skal vere effektivt må det den type musikk til.. -Men eventuelt fyllasjuke naboar er eit hyggelig tilskot..
(Madammen vurderte seriøst å fyre i gang anlegget halv ni i dag tidlig, nettopp av overnemnde årsak..)
..hadde det ikkje vore for dette 'dømrade forumet hadde eg vore ferdig for lenge sidan..!
Redigert av NjalVM; 01/11/200917:48. Rediger grunn: 32 skrivefeil..
Takk for det! Ja det kan stemme det, dersom Våkendalen/Isdalen er noenlunde det samme som Hardbakkadalen og det området der...jeg er såpass sløv i geografi at jeg omtaler hele det området rundt svartediket som "Svartediksområdet". Kanskje litt lite presist... Det er jo et relativt stort område med mange muligheter
Synes det var en fin stemningsfilm, Øyvind! Ikke noe avansert, men bra at man får dratt opp kamera når man er på tur.
Ang. filmen du linker til har vi dessverre ikke rukket å klippe sammen materialet da det er nokså travle dager med studier og annet. Men vi håper å ha noe klart snart!
se der ja, Breistein som vi kaller det. Ser artig ut det der. Må få laget noen filmer snart jeg og. Dere burde dog si hvilke sang det er selvom jeg som kresen musikksnobb hadde valgt en annen hehe Jeg klager jo på alt av musikk i filmer for tiden så får holde meg til det i dette tilfellet og.
edit: eller drit - var egentlig ikke så verst den sangen
så gøy ut må jeg si. Breistein er gøy og veldig, veldig rask. Må ta meg en tur der snart merker jeg, må bare bli kvitt gipsen først.