Her om dagen sat eg og blada igjennom ei endelaus rekkje av bileter frå Interbike-messa. Det som engasjerte meg mest var dette biletet:
http://43ride.com/wp-content/uploads/2009/09/img_3651.jpgEg er på utkikk etter ny DH-ramme til våren, og er sugen på å prøve "noko nytt". Eg hadde i utgangspunktet bestemt meg for Canfield Jedi, sidan kvalitetane ved denne passar veldig godt inn i den daglege køyringa mi.
Men denne COPE-sykkelen/ramma likte eg meget godt. Grunnen er rett og slett at eg synes den ser grisebra ut, samt at den ser ut til å ha veldig fin geometri. I "den spede starten" av sykkelinteressa mi hadde eg ein uforklarleg dragning mot northshore/utfor-hardtails med enorme Gazza 3.0 dekk og Marzocchi Monster-gaffel. Med den skjulte bakdemperen og "trekantkonstruksjonen", ser COPE`n nettop ut som ein slik.
SPØRSMÅL:
Er det nokon som har sett denne før?? Og kan geleide meg mot litt nett-info???
Eg har googla "Cope Bikes", "Cope Cycles", "Cope Downhill".... O.S.V.. Utan Hell
Det ser jo ut til at ramma har tålelig grei dimensjon på lagera i svingpunkta, samt god "beefing" på konstruksjonen ellers. Og i tillegg tviler eg sterkt på at BOS en interessert i å bli representert på ei messe, festa på ein "drittsykkel"..;) Men som sagt... "some numbers" hadde vore kjekt.
Takksam for all hjelp
-Pål