Tanken på å bytte SXC'en med en lettere stisykkel har av og til streifet meg. Det har stort sett skjedd når jeg har sittet foran PC'en eller lest et sykkelblad i sofaen hjemme. Derimot skjer det aldri når jeg er ute og rocker i skogen. Så og si hver gang jeg kommer hjem fra tur tenker jeg at jeg aldri kommer til å selge den sykkelen. Senest på søndag, etter en episk runde i Vestmarka.
Jeg kommer altså til å la pierre og froskespiserne være i fred en god stund. Det blir lønneblader på meg i lang tid fremover.
Mye rare folk på forumet her. YETI??? det har jo ingenting med saken å gjøre her. Synes du kan være mer seriøs i en ordentlig diskusjon her. Quality in all we do.
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
Det er jo fransk merke. Like dårlig som fransk vin. dårlige sykler altså. Fulle av garvesyrer og dårlig ettersmak. Og hangover.
Jeg vil heller si like dårlig som franske biler. Hadde en Renault Laguna for noen år siden. Sto mer i garasjen til Bilia enn i min egen. Det lyste konstant en eller annen varsellampe og skranglinga og knirkinga begynte når jeg trilla ut fra forhandleren. Amerikanske biler, er de bedre da? Nei takke meg til en doning fra Taiwan!
Har ikke erfaring med noen. Ut fra hva jeg har lest av tester og slik kommer jo Lupierre veldig bra ut. Er enig med BaronKanon DYI er den beste løsningen. Kjøp en fet ramme og spekk opp med gromme deler etter eget ønske ;-)
At noen sykler noe annet enn Specialized er for meg fullstendig ubegripelig, men verden vil bedras. Skulle jeg bedra meg med anna sykkel hadde LaPotet stått først på lista!
Slayere knekker som fyrstikker. Franskmenn er bedre til bords en til hest, spesiellt jernhest. Ville ikke stolt på Fransk ingeniørkunst når det begynner å gå fort. Konklusjon? Santacruz. Og Krangletråd skrives i ett ord. (Hegges disippel nr. 2)
Jeg har tatt steget ut av lett algevekt og min holder fint ennå, har knekt 1 bolt og da droppa jeg fra 1,70 til flatt. Så nei det der kjøper jeg ikke, tror de som knekker Slayere rett og slett bedriver ren vandalisme. Mhmm.
Roy
Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS
Don't believe the (Lapierre) hype. Jeg er så lei! Lei Lapierre-prat akkurat som jeg var veldig lei BBGG-prat i fjor. Ikke prøvd noen av delene, men det er lov å slenge med leppa.
merk: jeg har ikke skrevet noe positivt om RM her, kun slengt med leppa om froskesyklene. .
Vi vet hva du mener om RM Silje - du selger unna!!!
Kun fordi jeg tenker på fattige barn i Afrika, og innser at det er litt ego å eie tre flotte sykler jeg ikke får brukt nok. Må konsolidere to av de i èn rittvenlig utgave. Slayere liker ikke ritt.