Hvordan er det å handle hos Pixmania?
Si ifra når du får testet kameraet? Jeg er sugen på samme jeg og.
Har hatt kamerat et par dager og er veldig godt fornøyd foreløpig. Tar veldig gode bilder, meny og innstillinger er lettfattelig og greie, og så kan Spielberg ta seg et stev når jeg kan filme i HD selv... Kan absolutt anbefale kameraet.
Ang. å handle på pixmania har det i grunn gått knirkefritt. Grei leveringstid (bestilte lørdag ettermiddag, levert fredag påfølgenede uke) tatt i betraktning at dette sendes fra Frankrike (?). Vær obs på at det ikke følger med hverken norsk eller engelsk manual, kun fransk. Pixmania gir deg tilgang til å laste ned manual på pdf på en del språk, bl.a engelsk, dansk, svensk og tysk - men ikke norsk... Har ikke noe problem med dette, men det kan kanskje gjøre det verdt å betale 200,- mer et annet sted?
Det var med en viss skepsis jeg valgte å handle der nå. Prøvde å bestille en mobil der i vinter som aldri ble sendt. Da jeg bestilte stod det at varen skulle komme på lager om tre dager. Da disse dagene var gått ble datoen endret med nye tre dager, og slik holdt det på i flere uker. Hevet til slutt kjøpet, og det gikk problemfritt.
Så så lenge du ikke er avhengig av norsk manual er det null problem slik jeg ser det å handle på Pixmania.