Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

EuroSoftware, lovlig og trygt, eller lureri?

EuroSoftware, lovlig og trygt, eller lureri? #834615 20/10/2009 11:19
O
Ordrik Fele Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
O
Jeg kom over en nettbutikk som selger dataprogrammer til lave priser, og der en kan laste ned programvaren direkte. De kaller seg EuroSoftware, og jeg har funnet ulike nettdaresser på dem, bl.a. denne.

Å få en full Adobe Creative Suite 4 Master Collection for $330 høres nesten ut til å være for godt til å være sant, men er det det?

Re: EuroSoftware, lovlig og trygt, eller lureri? [Re: Ordrik Fele] #834624 20/10/2009 11:28
Trygve_ Offline
Besatt
Besatt
Vel...ikke testet den siden, men jeg hadde vel spurt meg selv et par ganger hvorfor vedkommende velger å legge siden sin på en server i Kuala Lumpur, mens eieren hevder han bor i LA under navnet "Mik Dirch", og selskapet "Lucky Stream", og han selger software i Europa...

Høres litt for komplekst ut til å være helt "greit".

ICON_SMILE

Re: EuroSoftware, lovlig og trygt, eller lureri? [Re: Ordrik Fele] #834631 20/10/2009 11:41
progres Offline
Besatt
Besatt
Det er for godt til å være sant og du kan trygt gå ut fra at det er ren svindel. den prisinga er lavere enn update til en enkelt komponent i pakka alene. ( eksepelet føyer seg f.ø inn i rekka av flere tidligere, lignende varianter - også via ebay)
Tipper du vil få problemer når du skal registrere den , og CS4 premiere pro er ikke verd 5 cents før du oppgraderer til 4.1 ( noe som igjen betinger at du har en registrert versjon)

Moderator  support