Genialt tiltak, Henrik. Takker og bukker. Var artig å forsøke seg på ting man overhode ikke behersker. Jeg ble i sisteomgangen æresmedlem i Vikåsen Treehugger Union, men artig lell!
Send meg en PM med kontonr også, så kommer det penger til deg i morgen.
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
Re: Trondheim: Mulig Fastride i helga
[Re: Hæ?]
#83352418/10/200915:11
Veldig morsomt arrangemang Glømde desverre at betale... fanns ingen veksel når tvåhundringen var fremme og sen glømde jeg... så jeg vil også ha kontonr.
Morsom og bra løypa var det.
Føresten angående resultat, var det ikke en som kjørde på 6.43 siste omgangen? Eller har jeg blandet ihop tiden på han Lars G?
#83352518/10/200915:12
Slenger meg på takkingen! Super løype, artig som fy og passe adrenalinskapende. For en nybegynner(ikke la dere lure av at det stod birkenbeiner på armen, det var første ritt jeg deltar på), kan jeg ikke sammenligne med mye, men dette var en optimal førstegangstur for meg! Takk Henrik!
Fikk heller ikke betalt til fellespotten, så dersom du tar sjansen, send en PM med kontonr. så kommer det litt i fra denne kanten også. Skulle bare mangle. (Martin)
Redigert av stiING; 18/10/200915:13.
#83352618/10/200915:14
Jess, kudos til Henrik for å dra igang dette igjen.
For min egen del så gikk det jo ikke akkurat fort i dag.. menmen. Arti læll!
Så spørs det om vi skulle fått til en litt mer nedoverretta fastride ja kanskje. Jeg har ei løype der sjansen for å treffe på fotgjengere er en ganske god definisjon på null, men den ligger jo litt utenfor byen da..
Ja, men det er egentlig ikke bratt nok til at du kan kalle det en DH-løype. Det er noen bratte partier (og over 200m høydeforskjell), men ellers er det tråkking hele tida.. Så super-D blir vel mer riktig.
Jeg nå fått dekket utgiftene til pølser og brus. De som ikke har fått kontonr fra meg enda kan heller donere 50kr til MS-forbundet konto: 8101 19 77693
[Re: henrikg]
#83422519/10/200917:03
Jeg nå fått dekket utgiftene til pølser og brus. De som ikke har fått kontonr fra meg enda kan heller donere 50kr til MS-forbundet konto: 8101 19 77693
Bra tiltak
Freeride everything!
Multisport is life
[Re: SturlaA]
#83617822/10/200920:56
Neste runde må bli: Estenstadhytta> skogsti 1> skogsti 2 > skogsti 3 ev. paralellen? Desverre mye fot-folk til sliktnoe antar jeg. Fastride med lykt?
Skogsti o.l. anser jeg som uaktuelt som Fastrideløype. Det går sikkert an å finne tidspunkt uten fotgjengere, men det vil uansett bli en treningsløype i forkant/etterkant.
Jeg har imidlertid 4-5 aktuelle løyper der det ikke ferdes fotgjengere, så til neste år er det mulig jeg snekrer en liten cup. Hva vil i så fall folket ha?
Mer eller mindre tråkking? Langt eller kort? Knot eller flyt? Bratt eller slakt? Ukedag eller helg? Underground eller offisielt?
[Re: henrikg]
#83618422/10/200921:14
1. Mer eller mindre tråkking? 2. Langt eller kort? 3. Knot eller flyt? 4. Bratt eller slakt? 5. Ukedag eller helg? 6. Underground eller offisielt?
1. Mer tråkking (var nog ganska bra i lørdags) 2. Langt. 3. Flyt men borde vel kunne ha flyt vs knot førskjelliga ganger. 4. Gjerna slakt før mig... 5. ukedag (antar du menar på kvelden). 6. Vet ikke vad du menar men hvis offisielt = lisense krav så vil jeg ha underground.
Quote:
Det går sikkert an å finne tidspunkt uten fotgjengere, men det vil uansett bli en treningsløype i forkant/etterkant.