Hei
Grunnet endring i sykkelpark selger jeg min gode venn, Angel Of Death. Jeg har funnet ut at jeg heller skal fusjonere HT/Slayern i en lett rittvennlig fulldemper så derfor må jeg la henne gå...
Altså en 2006-modell, str 18". Selv er jeg litt i underkant av 1.80 og opplever at den passer pefekt.
Sykkelen blir levert inn til mekaniker nå, hvor bakdemperen skal til Cyklon for litt service og styrelager skal skiftes. Ellers vil jeg anbefale at man gjør NOE med gaffelen på sikt, men den funker. Jeg er bare for kresen etter å ha syklet med Fox på utforsykkelen, til å like Marzochhien. Klosser på bremser byttes også før salg.
Hele drivverket, dvs. kranklager, klinger, kassett og kjede ble byttet i mai. RaceFace kranklager er visst bare tull, men nå er det satt i Shimano XT. Har også fått montert på bashguard istedenfor storeklinge. Da funker også fremgiret mye bedre, man har ikke bruk for stor klinge uansett på smale stier. Har også fettet opp litt bolter og sånn i sommer.
Rammen har noen bruksriper her og der. Har syklet med sokk på kjedestaget så skal ikke være så alt for ille der.
Frame: Easton 7005 FS Custom Taperwall Aluminum (ikke noe karbon, som i 2007 og senere, men det er jo uanset bare tull på en stisykkel )
Frame Weight: 3.2 kg / 7.04 lb (18.0")
Fork: Marzocchi All-Mountain 2
Front Travel: 150 MM
Rear Shock: FOX Float RP3 - Custom valved
Rear Travel: 152 MM
Headset: FSA Orbit
Stem: Easton Vice - 31.8mm
Handlebar: Easton EA50 - 31.8mm
Brakes: Avid Juicy 5
Brake Levers: Avid Juicy 5
Shifters: SRAM 7.0 Triggers
Gearing (RR/FR): SRAM 9.0 / Shimano LX
Cranks & Chainrings: RACE FACE Evolve XC
Bottom Bracket: RACE FACE Evolve X-Type
Pedals: Shimano M520
Hubs (RR/FR): Mavic Crossride
Cog-Set: SRAM PG-970
Chain: SRAM PC-970
Spokes: Mavic Crossride
Rims: Mavic Crossride
Tires (RR/FR): Maxxis Minion 2.35"
Seat Post: Easton EA50
Saddle: SDG Grand Prix
Setepinnen har setback, du kan få med en BBB-pinne uten setback også. Pedaler er Shimano klikketiklikk 520 heter de vel.
Sykkelen er tung og grov, det er den. 15ish kilo.
Ikke under 10 000. Ta kontakt på PM eller skholmsenKRØLLgmail.com
Noen bilder i dens rette element. Hvis interessert kan mer tas når den er tilnake fra verksted.