Alle deltakere får autogenerert tider for de etappene de ikke har kjørt inntil de legger inn en kjøring som teller. Det som av og til skjer er at når enkelte nye brukere legger inn sin første kjøring, så går jobben med å oppdatere autoresultatene muligens litt for tregt og blir avbrutt, og da står de med en totaltid lik kun den ene tiden de har lastet opp. Dette retter seg med jevnlige oppdateringer, men ser litt rart ut i mellomtiden.
Jeg jobber med å ordne en fix på dette fram til bol 2 begynner. Det samme gjelder de som har problemer med at Fortius programmet ikke rapporterer hvilken rulle de benytter. Disse blir pr i dag "Rejected" - dette blir også håndtert anderledes om litt.
Dette kan vel kanskje fikses ved at man, når man melder seg på, automatisk får en tid på f.eks. 9:59:59 på alle etapper frem til man får en autogenerert tid. Da slipper man i hvert fall at man havner fremst på listen og skaper forvirring.
Ellers støtter jeg Progres i at det hadde vært fint å se hvor mange etapper hver enkelt har syklet. Jeg har selv savnet dette innimellom (ikke noe stort savn, men en klar "kjekt-å-ha" ting)
Det er i grunn greit å sammenligne seg selv med etappene for 1 år siden. 2009 utgaven av meg selv yter 411 W på 3 etappe mens 2008 utgaven var på 366 Watt på ca samme puls. En økning på 45 Watt. Neste år ryker Alexander ;-)
Sånn tenker jeg og, over tre minutter raskere opp Tryvann i år og samme forbedring en vinter til er jo så godt som garantert noe som betyr at Heckmann er sjanseløs neste år..
Endelig fikk jeg til å sykle også! Prøvde meg på 4 etappe men da jeg la inn tiden og "uploadet" så fikk jeg rejected?? Noe jeg har gjort galt? Mener jeg la inn riktig fil og alt??
Når du får Rejected eller "?" så står det hvorfor på skjermen... Men det kan hende at det er fordi Fortius programmet ditt ikke oppgir hvilken rulle det er. Da pleier vi å godkjenne dem manuelt..
Her for du alt som er nedlastet av ettaper fra rytter`n.
Jepp, men jeg tenkte i selve lista, slik at man enklere kan sammenligne tider. En deltaker med fire middelmådige tider og en annen med tre kanontider og en kalkulert tid på den lengste etappen kan ha samme totaltid, selv om de er på to helt forskjellige nivå.
Men som sagt, det er ikke noe stort savn, men det hadde vært kjekt.
Når du får Rejected eller "?" så står det hvorfor på skjermen... Men det kan hende at det er fordi Fortius programmet ditt ikke oppgir hvilken rulle det er. Da pleier vi å godkjenne dem manuelt..
Dette kommer opp??(HR, Cad, Speed, Scale Factor, Calibr ++) : (Calibration not allowed) Hvor gjør jeg "calibration" riktig? Lars
Noen som vet hvor lang tid ca det tar før de tidene med spørsmålstegn blir godkjent/underkjent? Fikk spørsmålstegn på min etappe nr 2, så hadde vært greit og fått vite at den ble godkjent før den 22.
Ser også at Steven Kirwin som leder etappe 3, står med en alt for lav distanse(13.18km). Hvis den tiden underkjennes, så hadde det vært fint og fått ryddet opp slik at jeg kommer på pokalplass .
Forøvrig meget fornøyd med foreløpig 2. plass totalt(i-magic)!
Hmm.. Jeg tror Hechmann og Tilquist viser tegn til avhengighet.. Ikke bra. Nå er det høk over høk på Rulletour og samtidig har jeg fått flere forespørsler om å utsette fristen for stenging av etappene til noen dager ut i uken....
Man kan vel kjøre frem til kl 24 den 22.11 ? Kom i skade for å utnytte det faktum at solen tittet frem i dag og tok en langtur ute sammen med en kompis istedet for å kjøre Tryvann.
Nå kan du jo legge deg på hjulet mitt og få en litt ok tid! God tur!
Blei tungt i dag, Hans. Får skylde på styrketråkk økta i går. Får trøste meg med at de som slår meg med 6-7min på Tryvann, slår jeg i Farrisrunden med en snau time, og det er jo tross alt den som gjelder Planen var å kjøre ei økt på rulleskia også i dag, men det pisseregner så jeg dropper den tror jeg...
Angående det med utsettelse av fristen som er i dag, så er det flere som er interessert. Vi er to fra bygda vår som får rulla vår i løpet av uka som kommer.