Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Spinningsykkel

Spinningsykkel #826370 06/10/2009 17:35
Gen-i-alt Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
Heisann godt folk!

Etter å ha forstått at et håndledd ikke lar seg fikses så lett ser jeg meg nødt til å ta ibruk litt andre metoder for å kose meg gjennom vinteren.

Jeg lurer derfor på om noen av dere har erfaring/tips med kjøp av spinningsykkel. Har sjekket litt rundt å funnet noen modeller som ligger rundt 2000 men usikker på om dette vil gi en grei nok sykkel?

Budsjettet mitt er ganske lavt (2000), da jeg også kjøper inn en dh rigg i løpet av høsten.

Kjøpe brukt er også en god ide om standen er bra.

Takker for all hjelp, dere kan gi.

Re: Spinningsykkel [Re: Gen-i-alt] #826481 06/10/2009 19:46
JonAre Offline
Besatt
Besatt
Sikkert mer svar å få i Deler eller Ymse. Ellers, hva med en rulle framfor en hel spinningsykkel?

Re: Spinningsykkel [Re: JonAre] #826542 06/10/2009 20:44
Gen-i-alt Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
Takk JonAre.

Tenkt litt på rulle også, men usikker.
Leste et par tråder her på forum, rulle vs spinningsykkel lignende tråder.
Og for meg har lyd litt og si, samtidig som jeg egentlig er veldig glad i styrkedelen spinningsyklen kan gi meg, føler den er litt mer stabil til variert trening. (?)

Nå skal det jo være sagt at jeg aldri har syklet på noen rulle før.
Så kanskje jeg egentlig burde testet før jeg begynner å uttale meg om ting jeg egentlig ikke har peiling på.
Uansett, bestemt meg for å kjøpe meg en sykkel i løpet av uka. Kommer til å bli dvask som ei vaskefille om jeg ikke kommer meg i hakk snart!

Tenke seg til starte morningen med dh film i spilleren og blodet pumpene rundt i årene. Er overbevist om at dette kan bli veldig bra!

Moderator  support