Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

beskyttelsesutstyr ved stisykling?

beskyttelsesutstyr ved stisykling? #811559 14/09/2009 07:24
J
Jeger68 Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
J
Hei.

Jeg har i 40 årskrisen i sommer gjennoppdaget hvor artig det er å sykle fort på stier i skogen. har kommet meg i trening igjen etter en del år der barn, jogg hus osv har tatt tiden og lysten til å komme seg ut, men nå er jeg igang :-)
Her jeg bor er det sykkeltrening på grus og birken som gjelder, og jeg sykler litt sammen med disse, men det er sti som er artig! Sykler nå med en 7 år gammel Meridasykel på 16 kg (Veide den i går...) med en elendig demper gaffel. Er i ferd med å kjøpe meg en sykkel som egner seg både på sti og til noen ritt (egen tråd om dette).
Jeg sykler stort sett alene siden jeg ikke har funnet noen andre her enda som synes det er artigere med sti enn å hardtrene på grus, og etter et rundkast over styret på lørdag begynte jeg å fundere på om det ikke kunne være lurt å ha noe mere beskyttelse på seg enn hjelm og handsker med korte fingre.

Så til spørsmålet:
Bruker dere noen annen form for beskyttelse enn hjelm når dere sykler på sti i skogen evt hva?

Re: beskyttelsesutstyr ved stisykling? [Re: Jeger68] #811562 14/09/2009 07:27
Arne_And Offline
More than words
More than words
Jeg tror du får flere gode svar om du flytter (1) innlegget til kategorien Ymse. "Sti" brukes for å diskutere stier, ikke stisykling. ICON_SMILE

(1) Du må kopiere teksten, poste på nytt under Ymse, og lage et innlegg her der du skriver at det er flyttet til Ymse, gjerne med lenke.

Re: beskyttelsesutstyr ved stisykling? [Re: Arne_And] #811571 14/09/2009 07:38
J
Jeger68 Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
J

Moderator  support