Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Giant Trance X0 08, Crossmax, Fox, Large->selges!

Giant Trance X0 08, Crossmax, Fox, Large->selges! #811556 14/09/2009 07:15
E
eskeid Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
E
Dette er den perfekte sykkel for Oslo marka med røtter, stein og raske flate stier. Jeg kjøpte denne etter å ha leid en tilsvarende på sykkelferie i USA og falt pladask for den. Jeg hadde hørt mye godt om Giant på forhånd; gode klatre egenskaper og effektiv bakdemper, og sykkelen innfridde absolutt. Sykkelen kom også veldig godt ut i Terrengsykkel og ”Årets stisykkel 2008” i amerikanske Bicycling.

På sykkelen nå sitter det et sete der man kan justere høyden i fart med en bryter på styret. Sykkelen selges i utgangspunktet med standard setepinne, men kan selges med denne for 2000 kr ekstra. En tilsvarende setepinne koster over 5000kr i norske butikker har jeg sett. Ellers har jeg byttet til noen litt grovere Kenda Nevegal UST dekk, som jeg har satt opp slangeløst (de holder på luften i månedsvis!).

Sykkelen er i perfekt stand. Det eneste man kan se av slitasje er kranken, men den er lakkert svart og ser nødvendigvis raskt slitt ut.

Utstyrslisten er imponerende:
- Fox Float RP23 bakdemper, Fox F120RL gaffel
- XT skiftere og framgir, XTR bakgir,
- Race Face Deus XC krank. Jeg har satt på beskyttelses ring, men det følger med stor klinge også
- Mavic Crossmax ST hjulsett
- Avid Juicy 7 bremser

Selges for 19.500

Vedlegg Trance-X0-Silver-Anodized.jpgGiant (1 of 9).jpgGiant (2 of 9).jpgGiant (3 of 9).jpgGiant (4 of 9).jpg
Redigert av eskeid; 14/09/2009 07:18.
Re: Giant Trance X0 08, Crossmax, Fox, Large->selges! [Re: eskeid] #929468 28/04/2010 07:29
E
eskeid Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
E
Utsatte å selge denne fra i høst. Setter ned prisen til 16.000 kr. Sykkelen er alt for lite brukt!

Moderator  support