Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Ny Dainese gladiator rustning str M

Ny Dainese gladiator rustning str M #810877 12/09/2009 19:56
Ynot Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Ny, ubrukt, med tags, selges hbo 1200 + frakt
Str M med 7 leddet ryggplate, nettingen er gra, albu-, skulder-, og brystbeskyttelse er sort, ryggplate kvit.

Beskriving

Kontakt på PM, ikke mob/sms/epost, kom gjerne med bud i tråden.
mvh,
Tony

Be responsible, follow stivettreglene!

Tenk grønt, kjør stål!
Re: Ny Dainese gladiator rustning str M [Re: Ynot] #812176 14/09/2009 20:31
R
Richard T Offline
Det går opp, det går ned.
R
Det er vel ikke tilfeldigvis denne du selger: ref spontankjøp på xxl?

Byr 450 jeg ICON_WINK

This site is like Krispy Kreme doughnuts dipped in crack cocaine for any connoisseur of bad ideas...
Re: Ny Dainese gladiator rustning str M [Re: Richard T] #812271 14/09/2009 22:28
Jonas88 Offline
Ringrev
Ringrev
Hvor stor er du ca, og hvilken kropp vil du si at medium størrelse passer til?
Fant ikke noe info på linken.

“The thing about quotes from the Internet is that it’s hard to verify their authenticity.” Abraham Lincoln
Re: Ny Dainese gladiator rustning str M [Re: Jonas88] #812685 15/09/2009 13:04
Ynot Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Takk for at du spammer salgstråden min RT, 450 kan du gå og tørke deg bak med, bruksverdien er nok betydelig høyere for meg..

Villedende pris på denne er rundt to og et halvt tusen fra importør, selvom jeg aldri ville funnet på å betale det for den.

Sitat: Jonas88
Hvor stor er du ca, og hvilken kropp vil du si at medium størrelse passer til?
Fant ikke noe info på linken.

Italienske flashsider med technolounge i bakgrunnen er ikke så enkle å navigere i...
Er 172 med "atletisk" byggning, stoffet er ganske elastisk, og vil nok passe forskjellige kroppsstørrelser.
Om du er slank vil jeg tippe opp til høyde 180 (begrenset av lengden på ryggplata), samme med "atletisk" byggning, men er du veldig breiskuldra går det nok ikke. Passer nok heller ikke om livvidden er mye over 34".
mvh,
T

Tenk grønt, kjør stål!
SOLGT: Ny Dainese gladiator rustning str M [Re: Ynot] #812786 15/09/2009 15:44
Ynot Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
**SOLGT**

Tenk grønt, kjør stål!
Re: Ny Dainese gladiator rustning str M [Re: Ynot] #812817 15/09/2009 16:41
R
Richard T Offline
R
Sitat: Ynot
Takk for at du spammer salgstråden min RT, 450 kan du gå og tørke deg bak med, bruksverdien er nok betydelig høyere for meg..

Bare hyggelig ICON_SMILE Fint at du fikk solgt den for en betydelig bruksverdi da. Skjønner du ble irritert, men det var det med å sparke seg selv i leggen da... Men for all del, bare ta det ut på meg du, det føles nok godt, hehe.

This site is like Krispy Kreme doughnuts dipped in crack cocaine for any connoisseur of bad ideas...
Re: Ny Dainese gladiator rustning str M [Re: Richard T] #813214 16/09/2009 08:24
Samuray Offline
myk gjest
myk gjest
Er det mulig? Kjøpe på XXL og selge på Terrengsykkel.no. Så dette er den nye måten å tjene penger på altså...

Redigert av Samuray; 16/09/2009 08:26.
Re: Ny Dainese gladiator rustning str M [Re: Ynot] #813241 16/09/2009 08:47
J
Jarle_Dale Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
J
Takk for at du spammer salgstråden min RT, 450 kan du gå og tørke deg bak med

Dette er jo ikke spam!
Mannen spurte om et enkelt spørsmål, og et bud ga han deg også.
Litt upassende å få babytantrum fordi du selv har gjort en brøler ICON_SMILE

Re: Ny Dainese gladiator rustning str M [Re: Jarle_Dale] #813292 16/09/2009 09:37
Ynot Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Dette ER spamming fordi han implisitt veit det er den samme og HENSIKTEN med kommentaren er å ØDELEGGE mitt salg, slikt bør ikke forekomme i salgstråder.

Hadde salgsprisen blitt spesielt mye lavere hadde jeg beholdt den selv, men siden jeg har ryggplate, og albuebeskyttelse fra før av er det ikke absolutt behov for rustning, alternativet om jeg skulle trenge en seinere er biltema til 600.

Nå ble den likevel solgt til utropspris til en hyggelig kar fra Grefsenkleiva, som gjorde et godt kjøp. HAlv pris på en ny vare med tags er ikke upris.

At jeg hadde flaks og gjorde et røverkjøp når jeg tilfeldigvis var innom XXL, har ingenting med saken å gjøre, eller om jeg hadde skaffet den til go`pris fra en kontakt i bransjen, fra min tante på Sicilia, eller fra CRC.

De som mener det er kritikkverdig å selge noe dyrere enn en har kjøpt det for bør ta et inføringskurs i økonomi og stirre seg selv på baksida av øyelokka. De fleste nordmenn lever enten av oljeindustri, rumpevask, hårklipp, eller å kjøpe billige ting fra Østen og selge til 5-30x innkjøpspris, det er jo bare til å ta seg en tur på nærmeste storsenter eller sykkelbutikk...

Tenk grønt, kjør stål!
Re: Ny Dainese gladiator rustning str M [Re: Ynot] #813359 16/09/2009 10:22
J
Jarle_Dale Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
J
Slapp av, prøv å pust med magen ICON_SMILE
Nå bør vel ikke vi sammenligne deg med et storsenter eller en sykkelbutikk.

Hva han vet og ikke vet, samt hva hensikten hans var er uvisst, det vet bare han. Du spekulerer!

Mannen henviste til en post DU har laget, og her har DU skrevet prisen du kjøpte produktet for.
Hva andre tenker rundt hva du betalte for produktet er individuelt, irrelevant og spekulativt.

Informasjon om dine personlige preferanser rundt hva du har av ryggplater, albuebeskyttere og annet mikk/makk er irrelevant.

Røverkjøp, økonomi og annet...her drar du konlusjoner om hva andre tenker når de leser dette innlegget, og det betyr jo i praksis at du er redd for at noen skal reagere på den lave innkjøpsprisen?

Det morsomme her er at det er ingen andre enn DEG SELV som har reagert noe nevneverdig på den lave innkjøpsprisen ICON_SMILE.
Det virker som du føler deg litt "busted" og prøver desperat å forsvare noe som ikke behøver å forsvares.

Men selvsagt, når du lager en slik "big deal" av det hele begynner jo lesere å se nærmere, og oppdager hva det hele dreier seg om.
Så du har på en måte annonsert hele prisgreien selv.

Dette ER spamming fordi han implisitt veit det er den samme og HENSIKTEN med kommentaren er å ØDELEGGE mitt salg, slikt bør ikke forekomme i salgstråder

Vel, det er vanlig å lete etter informasjon i diskusjonsforumer, hvorfor skulle ikke en aktuell kjøper kunne få tilgang til informasjon også i dette forumet/tråder?

For det er jo det vi snakker om, "informasjon".
I dette tilfellet mindre viktig informasjon som omhandlet prisen du betalte.
Jeg regner med at du ønsket at forumets lesere skulle få tilgang til denne informasjonen i og med at du publiserte dette?

Det faktum at du mener han prøver å ødelegge salget ditt ved å vise til at du betalte en lav innkjøpspris bekrefter at du selv mener at det kan ansees som at din pris er urimelig høy.
Ergo, du oppfatter ditt eget salg som urimelig, men ønsker likevel at andre skal fullføre en handel med deg.

Ønsker du at dette forumet skal sensureres til fordel for selgere som ønsker å tjene mer / selge sine produkter lettere?

Til slutt: Uansett hvordan du snur og vender på denne karamellen er grunnlaget for debatten informasjon som du har publisert her på forumet.
Du er i bunn og grunn misfornøyd fordi forumets medlemmer deler informasjon. Du må vel se at det er noe som skurrer her?
Hvis ikke du ønsker at folk skal vite en sak kan det være en god idè og ikke publisere det for hele verden ICON_SMILE

Redigert av SuperNormal; 16/09/2009 10:23.
Re: Ny Dainese gladiator rustning str M [Re: Jarle_Dale] #813409 16/09/2009 11:05
RazeFaze Offline
More than words
More than words
Kjøpte maken på XXL for 400 for et par uker siden. De tømte lager fordi "ingen" kjøper utfor og freerideutstyr der.

Grattis til selger som tjente en slant, grattis til kjøper som sikkert fikk en billig rustning, jeg beholder min selv... :-)

--------------------
Happy Trails!
Jørgen
Re: Ny Dainese gladiator rustning str M [Re: RazeFaze] #813620 16/09/2009 14:34
Thorst Offline
Veteran
Veteran
Hva Ynot har betalt spiller forsvinnende liten rolle. Det som er viktig for meg er hva jeg kan kjøpe varen for. Når jeg nå får kjøpt en rustning til mindre enn i butikk så har jeg spart penger. Om ynot har tjent noen kroner samtidig gjør ikke det noe. Dere som er så opptatt av hva selger har betalt kan heller bruke energien deres på å spamme salgstrådene til sponsede syklister. De selger jo utstyr de har fått gratis...

- Espen -

"Man angrer aldri på en dårlig tur, bare de gode man går glipp av"
Re: Ny Dainese gladiator rustning str M [Re: Thorst] #813629 16/09/2009 14:57
J
Jarle_Dale Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
J
Sitat: Thorst
Hva Ynot har betalt spiller forsvinnende liten rolle. Det som er viktig for meg er hva jeg kan kjøpe varen for. Når jeg nå får kjøpt en rustning til mindre enn i butikk så har jeg spart penger. Om ynot har tjent noen kroner samtidig gjør ikke det noe. Dere som er så opptatt av hva selger har betalt kan heller bruke energien deres på å spamme salgstrådene til sponsede syklister. De selger jo utstyr de har fått gratis...

Jeg synes også det er flott at Ynot og kunde er fornøyd.
Er helt enig med alt du sier, foruten en liten ting.
Man kan ikke kalle det å diskutere, noe som er essensen i et diskusjonsforum for spam .

Hvis man ikke tåler diskusjon rundt produkt og priser man ligger ut på et diskusjonsforum så bør man kanskje vurdere finn.no istedet?

Re: Ny Dainese gladiator rustning str M [Re: Jarle_Dale] #813641 16/09/2009 15:29
Thorst Offline
Veteran
Veteran
Hvis du er enig i at informasjonen ikke er relevant for kjøper, så hvorfor skal den da postes i en salgsannonse?

- Espen -

"Man angrer aldri på en dårlig tur, bare de gode man går glipp av"
Re: Ny Dainese gladiator rustning str M [Re: Thorst] #813675 16/09/2009 16:49
J
Jarle_Dale Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
J
Sitat: Thorst
Hvis du er enig i at informasjonen ikke er relevant for kjøper, så hvorfor skal den da postes i en salgsannonse?

Jeg har aldri sagt at den "skal" postes.
Men hvis noen som er av en annen oppfatning enn deg og meg, for en eller annen grunn ønsker å dele informasjon som de synes er relevant, så behøver man vel ikke å være uhøflig og komme med beskyldninger av den grunn...eller er det slik at alle må ha samme oppfatning om "relevans" som deg og meg ellers får de gjennomgå? ICON_SMILE

Re: Ny Dainese gladiator rustning str M [Re: Jarle_Dale] #813724 16/09/2009 18:25
Ynot Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Tviler på at det er veldig mange av disse tilgjengelig til under 1000,- liggende å slenge rundt om i butikker i det ganske land, her var det bare 1, tror Jørgen og jeg har vært veldig heldige.
Hvis ikke må dere andre sette igang og raide alle XXL`r, det er jo billigere enn biltema!!!!

Tenk grønt, kjør stål!
Re: Ny Dainese gladiator rustning str M [Re: Ynot] #813760 16/09/2009 19:02
T
Tyrihans Offline
Entusiast
Entusiast
T
Kan se for meg at det er riktig av våre medlemmer å "spamme" en salgstråd på dette forumet,dersom de er informert om aktuelle tilbud.Er det ikke en av grunnene til at vi skal ha et forum da?
At vi skal kunne være til hjelp for hverandre,slik at vi som driver med denne sporten skal ha mulighet til å anskaffe oss mest likt utstyr? thinking

Moderator  support