Så det er folk som spiser HaPå fortsatt ja :-) Gode minner fra barndommen, men null behov for å prøve igjen nå kjenner jeg.
Hva ønsker man å oppnå med å putte det på tube uansett? Det kommer jo ikke til å bli i metalltube, så det blir å klemme vettet av en stiv plasttube for å få ut siste rest. Jeg kaster av prinsipp tannkremtuben når det begynner å gå trått fordi jeg ikke gidder å bruke tid og krefter på å lure ut siste rest.
Godt gammelt nostalgi-glass må vel gjøre susen? For det er skikkelig glass fortsatt, og ikke noe plastmikk?
Oi, der ble jeg visst riktig så engasjert i et produkt jeg ikke husket eksisterte en gang gitt. Rart hvordan barndommen sitter i.
Mat på tube er disgøsting og nådde sin topp med sjokoladepålegg på tube. Som om ikke denne sjokoladen er ekkel nok som den er -når den ligger som en brun kveil midt på brøskiva -Nei takk!
Njas, visuelt disgusting, men det er da ihvertfall samme produkt som det på boks. Syltetøy på tube derimot, det er det laveste og styggeste jeg kan komme på. Sukkerglye med jordbærsmak, pfluaæh!