Ønsker å gå over til fulldemper og vurderer derfor å selge eller bytte min helt nye Specialized Stumpjumper Comp kjøpt for et par uker siden (2009-modell). Den fremstår som ny og er kun brukt et par korte turer her på Nesodden. Har ellers stått inne og ble renset, vasket og oljet etter hver tur. Sykkelen har tilgode førstegangsservice hos butikk i Oslo.
Beskrivelse fra Oslo Sportslager:
"Specialized Stumpjumper er en lett, stiv og balansert terrengsykkel med en forholdsvis aggressiv rammegeometri. Resultatet er en superrask grusracer, som også fungerer utmerket til stisykling. M5 rammen på Stumpjumper har meget god respons og komfort."
Størrelse: 18"
Vekt: 11kg med pedaler. Men det er tunge hjul og bytter man også noen smådeler (som f.eks kassett) er man godt på vei ned mot 10kg.
Utstyr: M5 ramme, Fox Float F90 RL, Elixir R SL Custom skivebremser, SRAM X-9 bakgir, dekk S-Works Fast Trak LK tubeless ready, DT Swiss felger. Alle komponenter er originale
Mer info
Veiledende pris for denne er 18-19.000 (se infolenke over bildet). Billigste utsalgspris jeg har funnet foreløpig er 14.500 hos nettbutikken til Oslo Sportslager (korriger meg gjerne).
Ønsker enten å bytte i en velutstyrt fulldemper som egner seg til XC/singletrack, eller bud over 11.000.